دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1399 - 15:13

سؤال نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد

سؤال جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی درباره سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین ریخت‌وپاش‌های غیرضروری در این سازمان اعلام وصول شد.
کد خبر : 529547
184A2839_resize.JPG

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سؤال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین ریخت‌وپاش‌های غیرضروری در این سازمان اعلام وصول شد.


در این سؤال آمده است: بر اساس گزارشات واصله طی دو سال گذشته در حوزه مدیریت و فناوری و اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و برگزاری مناقصات فرایند انتخاب مشاور و پیمانکاران حوزه ابهاماتی وجود دارد که لازم است پاسخ دهید.


این سؤال تأکید می‌کند که انتخاب مدیر فاوا در آن سازمان با چه فرایندی تعیین صلاحیت گردیده است و ماجرای انتقال سرورهای آن سازمان از سطح بنادر کشور و استقرار یکپارچه آن در پایتخت و همچنین تدابیر لازم در خصوص امنیت این سیستم‌ها در نگهداری اطلاعات محرمانه ورود و خروج بنادر چه بوده است؟


افزون بر این، علت انتشار اطلاعات محرمانه آن سازمان در شرایط تحریم چه بوده است و علت ریخت‌وپاش و هزینه‌های غیرضروری در آن سازمان چیست؟ چرا پس از گذشت 4 سال از تصویب و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی مواد 5 و 6 قانون قاچاق کالا و ارز همچنان تکلیف مقرر سازمان بنادر و دریانوردی به‌صورت کامل اجرایی نشده است.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته