دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 07:48
در مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی فارس

دانشجویان واحد مرودشت بر سکوی قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد ایستادند

نه‌‌ تیم از واحدهای دانشگاهی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فارس که به میزبانی واحد مرودشت در شیراز برگزار شد، شرکت داشتند که در پایان این دوره از مسابقات دانشجویان واحد مرودشت بر سکوی قهرمانی ایستادند و نائب قهرمانی به ممسنی رسید و شیراز سوم شد.
کد خبر : 52951

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: ورزش یکی از مهمترین عوامل در کسب سلامت روح و روان، جسمانی و اجتماعی جامعه است و می‌تواند باعث افزایش سلامت جسمانی افراد و کاهش بیماری‌های جسمانی خصوصا قلبی عروقی و ساختاری شود. ورزش یکی از مهمترین متغیرها در پرکردن اوقات فراغت سالم در جامعه بوده و تمام سعی ما در دانشگاه اهمیت دادن به این موضوع است.


دکتر قباد حسن‌پور کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و بخصوص در دانشگاه است که در این راستا دو هدف، یکی ورزش به عنوان اوقات فراغت، سرگرمی و سلامتی و دیگری شناخت و کشف استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی مد نظر مسئولان دانشگاه است.


مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی مسابقات نیز گفت: این دوره از مسابقات با شرکت نه تیم از واحدهای دانشگاهی شیراز، مرودشت، فسا، زرقان، ممسنی، اقلید، داراب، آباده و فیروزآباد برگزار شد و در پایان در وزن‌‌های 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم به ترتیب آقایان علیرضا اسدی از شیراز، ایمان داودی از ممسنی، پرهام قنبری، عباس هوشمند، عباس محب تاش، علی قیطاسی، منصور قنبری و پوریا عباسی هر شش نفر از مرودشت به مقام اولی رسیدند.


حمید کریمی افزود: در قسمت تیمی هم واحد مرودشت بر سکوی قهرمانی ایستاد و نائب قهرمانی به ممسنی رسید و شیراز سوم شد.


واحد مرودشت سکوی قهرمانی کشتی آزاد را هم تصاحب کرد


یازده تیم از واحدهای دانشگاهی استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فارس که به میزبانی واحد مرودشت در شیراز برگزار شد، شرکت داشتند که در پایان این دوره از مسابقات دانشجویان واحد مرودشت بر سکوی قهرمانی ایستادند ونائب قهرمانی به شیراز رسید و داریون سوم شد.



مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی مسابقات در این باره گفت: این دوره از مسابقات با شرکت یازده تیم از واحدهای دانشگاهی شیراز، مرودشت، فسا، زرقان، ممسنی، داریون، اقلید، آباده، داراب، فیروزآباد و صفاشهر برگزار شد و در پایان در وزن‌‌های 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم به ترتیب آقایان شهاب دهقان از صفاشهر، علیرضا احمدی از شیراز، سعید اشکبوسی از مرودشت، ساسان کرمی از سماء شیراز، سجاد فرجی از مرودشت، عقیل جعفری از شیراز، محمد زارعی و حسین روزگاز از مرودشت به مقام اولی رسیدند .


حمید کریمی افزود: در قسمت تیمی هم واحد مرودشت برسکوی قهرمانی ایستاد ونائب قهرمانی به شیراز رسید و داریون سوم شد.


به گزارش آنا، امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز میهمان ویژه این مسابقات بود و مدال ورزشکاران قهرمان به دستان نوروزی و دیگر مسئولان دانشگاه به آنان اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته