دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 14:58
رئیس واحد بوشهر مطرح کرد:

سهم مهم دانشگاه آزاد در آموزش نیروی انسانی کارآمد برای مدیریت حال و آینده ایران اسلامی

دبیر هیأت امنای استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی محیطی مناسب برای رشد و تعالی جوانان این مرز و بوم است و این دانشگاه در آموزش نیروی انسانی کارآمد برای مدیریت حال و آینده ایران اسلامی سهم مهم و بسزایی داشته و دارد.
کد خبر : 5290

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یوسف قیصری در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی اولویت با دانشجویان است، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت مؤسس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در شصت و نهمین اجلاس دانشگاه، دانشجویان را ولی نعمت دانشگاه دانست و تأکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی هم تکریم ارباب رجوع بویژه دانشجویان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و هنری حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش و پرتلاش، مسئولان خستگی ناپذیر، استادان و اعضای هیأت علمی و حمایت های حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیت اله هاشمی رفسنجانی است که امروز به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است .


قیصری اظهار کرد: دانشگاه آزاد سالامی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی است که ثابت کرد اصل 44 قانون اساسی را می توان با موفقیت عملیاتی کرد و نمونه بارز خدمات رسانی بوده چرا که امروز در جای جای میهن اسلامی توسعه یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته