دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1399 - 10:06
در مراسمی با حضور مسئولان؛

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ماسال معرفی شد

جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماسال با حضور نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 528873
سید هادی موسوی.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماسال اظهار کرد: ارزش، اهمیت و برجستگی کار فرهنگ، تعلیم، تعلم و پژوهش برای همه ارزشمند است.


حسن محمدیاری با بیان اینکه گردش نخبگان اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت وجود همه نخبگان که دارای شایستگی هستند، باید استفاده شود.


وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که خواب یک فرد عالم و عاقل بالاتر از شب‌زنده‌داری فردی است که نمی‌داند و جاهل است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای شروع کار خود در ماسال مورد هجمه قرار می‌گرفت؛ اما به مرور و با گذشت زمان جایگاه واقعی خود را پیدا کرد.


محمدیاری توضیح داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزا و برجسته‌ای در حوزه علم و تحقیق و پژوهش دارد.


امام جمعه ماسال نیز در این جلسه با بیان اینکه توقعات و انتظار از مسئولان بومی و محلی دو برابر می‌شود، بیان کرد: باید تلاش شود تا در کیفیت‌بخشی، محتوابخشی و امکانات سخت‌افزاری سطح دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا پیدا کند.


حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار شهرستان ماسال است؛ زیرا یکی از مؤلفه‌های کشورهای توسعه‌یافته بحث علم است.


وی خاطرنشان کرد: هرچه‌قدر بتوانیم امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افرازی دانشگاه‌ها را ارتقا دهیم، در واقع نوعی احترام به علم و عالم و دانشجوست.


به گزارش آنا در پایان این جلسه، لوح سپاس و هدیه‌ای از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به علیرضا اسلامی اهدا و حکم سیدبابک رضوی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماسال به وی ابلاغ شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: تکریم و معارفه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته