دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1399 - 09:24
معتمدزادگان در گفتگو با آنا:

پارک علم و فناوری مازندران آماده تفاهم و ارتباط پایدار با دانشگاه‌هاست

رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران مطرح کرد: ارتباط بین پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان مازندران در چند سال گذشته پایدار نبوده و ما همچنان آماده‌ ارتباط و تفاهم پایدار با دانشگاه‌ها هستیم.
کد خبر : 528850
index.jpg

علی معتمدزادگان در حاشیه بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: این دانشگاه توانسته بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران راه همکاری با پارک علم و فناوری را پیدا کند.


وی اضافه کرد: ارتباط بین پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان مازندران در چند سال گذشته پایدار نبوده و متأسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم به یک تفاهم همکاری پایدار در این زمینه برسیم تا اینکه این توافقنامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اجرایی شد.


رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران ادامه داد: ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر توانست ظرفیت خوبی را در شهرستان ایجاد کند و پایه و اساسی برای پیشرفت‌های بعدی شود.


نحوه همکاری پارک با دانشگاه آزاد اسلامی


معتمدزادگان، نحوه همکاری پارک علم و فناوری مازندران با دانشگاه را گرندهای فناوری و آیین‌نامه‌های آن بیان کرد و گفت: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر ذیل پارک علم و فناوری فعالیت می‌کند و هزینه‌های آن از طریق دانشگاه و کمک به شرکت از طریق پارک انجام می‌شود.


وی، تجاری‌سازی، توسعه بازار، تجهیز دفتر، تأمین حقوق و دستمزد، آموزش‌های حرفه‌ای، کمک به حفظ بازار و بازاریابی، فرستادن به نمایشگاه‌ها، گرفتن غرفه و پروژه و عقد قرارداد با سازمان‌های اجرایی و واگذاری پروژه‌ها به شرکت‌ها را بخشی از تسهیلات پارک علم و فناوری برشمرد.


معتمدزادگان از استادان و دانشجویانی که علاقه‌مند ورود به پارک علم و فناوری برای ثبت شرکت یا ایده خود هستند خواست تا در سامانه پارک علم و فناوری مازندران وارد شده و یکی از مراکز رشد را انتخاب کنند.


به گزارش آنا، در حاشیه بازدید معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر نشست هم‌اندیشی با مدیران هسته‌های فناور مرکز رشد این دانشگاه با حضور پیمان ولی‌پور سرپرست واحد قائم‌شهر برگزار شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته