دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1399 - 16:41
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

کرونا نباید موجب غفلت از سلامتی و رفاه سایر بیماران شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام اقدامات حوزه بهداشت و درمان در کل جهان، کشور و استان بر مقابله و مواجهه با ویروس کرونا متمرکز شده است؛ اما این موضوع نباید ما را از سلامتی و رفاه سایر بیماران بازدارد و باعث غفلت‌مان شود.
کد خبر : 528740
1604745292-photo-2020-11-07-13-58-47.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وب‌دا استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان در بازدید از بیمارستان امیرکبیر اراک اظهار کرد: چند وقتی است تمام اقدامات حوزه بهداشت و درمان در کل جهان، کشور و استان بر مقابله و مواجهه با ویروس کرونا متمرکز شده است؛ اما این موضوع نباید ما را از سلامتی و رفاه سایر بیماران بازدارد و باعث غفلت‌مان شود.


وی افزود: بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک مرکز درمان انواع سرطان‌ها بود که با تبدیل‌ آن به مرکز درمان بیماران کرونایی و انتقال بیماران سرطانی به بیمارستان امیرکبیر، ارائه خدمت به آنان نباید با مشکل روبه‌رو شود و به همین منظور بازدیدهایی روزانه توسط این‌جانب و معاونان و مدیران دانشگاه از نحوه ارائه خدمت به بیماران سرطانی صورت می‌گیرد تا مشکلات و کمبودهای احتمالی بیماران شناسایی و برطرف شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا موانع و مشکلات پیش روی ارائه خدمات به این بیماران رفع شود تا خللی در روند درمان آنان پیش نیاید.


جمالیان بیان کرد: مطمئناً با برنامه‌ریزی و مدیریت و البته همراهی و همکاری مردم و تلاش و پشتکار شبانه‌روزی همکاران در مراکز درمانی و شبکه‌های بهداشت و درمان از این امتحان سخت الهی پیروز بیرون خواهیم آمد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته