دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1399 - 11:29

دستگاه ضد عفونی کننده دست

طی چند ماه اخیر و شیوع هر روزه کرونا در تمام دنیا، ما به صورت کامل متوجه شده‌ایم که با مسئله ضدعفونی کردن دست‌ها، احتمالاً به صورت طولانی مدت مواجه هستیم. پس دیگر خرید قوطی‌های کوچک الکل نمی‌تواند جوابگوی نیاز ما باشد.
کد خبر : 528644
image_3517188c7a30dc6d44ba6db70ba076a364b0b6f6.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، (لینک خرید در پایین صفحه) در دوران همه گیری جهانی ویروس کرونا، تا چه اندازه به وجود دستگاه ضد عفونی کننده دست احساس نیاز کرده‌اید؟


با گسترش و شیوع بیماری کووید 19 در جهان، ضرورت نیاز به دستگاه ضد عفونی کننده دست هرچه بیشتر احساس می‌شود. امروزه ضرورت وجود این دستگاه برای زندگی ما، همانند ضرورت وجود گوشی‌ موبایل و تلفن برای برقراری تماس است. همانگونه که در دوره‌ای از تاریخ نیاز به تلفن‌ها برای برقراری تماس تمدن‌ها احساس می‌شد، بنا به شیوع ویروس در تمام دنیا، نیاز به دستگاه ضد عفونی کننده دست نیز به شدت احساس می‌شود. طی چند ماه اخیر و شیوع هر روزه کرونا در تمام دنیا، ما به صورت کامل متوجه شده‌ایم که با مسئله ضدعفونی کردن دست‌ها، احتمالاَ به صورت طولانی مدت مواجه هستیم. پس دیگر خرید قوطی‌های کوچک الکل نمی‌تواند جوابگوی نیاز ما باشد؛ بلکه باید به صورت اساسی، به فکر وسیله‌ای مجهز و با کیفیت برای ضدعفونی کردن دست‌ها به صورت اتوماتیک و چشمی در تمام امکان باشیم.


دستگاه ضد عفونی کننده دست


دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی


حال با توجه تورم و بالا رفتن قیمت‌ها از سویی و گسترش هر روزه بیماری کرونا از سوی دیگر، دستگاه ضدعفونی کننده دست باید چند ویژگی مهم از جمله چشمی داشته باشد.


اول اینکه خرید دستگاه چشمی باید کمترین هزینه را برای ما داشته باشد تا به راحتی بتوانیم برای محل کار، منزل و تمام امکان عمومی دستگاه ضدعفونی کننده دست را تهیه کنیم.


دوم اینکه به دلیل پایین آوردن سطح انتقال ویروس‌ها از طریق سطوح آلوده، دستگاه باید به گونه‌ای باشد که هنگام ضدعفونی کردن، دست‌هایمان هیچ تماسی با آن نداشته باشد. یعنی بصورت چشمی باشد .


همچنین در دیدگاه سوم، دستگاه باید با کیفیت بالا تهیه شده باشد تا بتوانیم طولانی مدت از آن استفاده کنیم و از کیفیت و کارایی آن خیالمان راحت باشد. براین اساس می‌خواهیم در این مقاله، شما را با یکی از دستگاه‌های بسیار عالی که توسط یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی ( وین طب ) تولید می‌شود آشنا کنیم.


دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب


وین طب به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در ایران سه نوع دستگاه ضدعفونی کننده دست را تولید و به بازار عرضه می‌کنند:



  • دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

  • دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی


مطلب مفید : دستگاه ازن ژنراتور برای تصفیه هوای محیط


تولید دستگاه ضد عونی کننده دست از چه جهاتی متفاوت است؟!


تولید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک و چشمی تقریباً یکی است و تفاوت‌های اندکی با هم دارند. این دستگاه دارای دو چشمی بسیار حساس و قوی است که با گرفتن دست زیر چشمی دستگاه، مایع ضدعفونی کننده به دستان شما اسپری می‌شود. دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک در دو مدل پرو ولایت به سه صورت رومیزی، ایستاده و دیواری تولید شده است. مخزن دستگاه‌های تولید شده در وین طب دارای ظرفیت 1.5 لیتر می‌باشد. که این میزان حجم 5 هزار بار پاشش میدهد . همچنین شما می‌توانید میزان اسپری مایع ضدعفونی کننده را تنظیم کنید تا بر مقدار مصرف مایع ضدعفونی کننده مدیریت داشته باشید.( قابلیتی که فقط دستگاه ما دارد )


فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست


این دستگاه با وجود دوعدد چشمی، سنسورالتراسونیک،LED نمایشگر وضعیت دستگاه، LED نمایشگروضعیت اسپری، نازل خروجی با کیفیت و با قابلیت مدیریت مدت زمان پاشش، از بهترین نوع دستگاه‌ ضد عفونی کننده دست در بازار می‌باشد. ازمزیت‌های ویژه این دستگاه این است که نیازی به تماس دست جهت اسپری مایع نداشته و به راحتی با قرار دادن دست در مقابل سنسورها، مایع به صورت کاملا پودری اسپری می‌شود. بر این اساس بسیار در دوران شیوع ویروس کرونا کاربردی بوده و میزان انتقال را به حد صفر می‌رساند. استفاده از این مدل دستگاه ضدعفونی کننده دست بسیار برای اماکن درمانی‌، بیمارستان‌ها، مطب‌ها‌، کلینیک‌ها، مدارس، ادارات، منازل، آپارتمان‌ها و دیگر مکان‌های عمومی لازم و ضروری می‌باشد.


مهم‌ترین تفاوت دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی با دستگاه اتوماتیک این است که با فشار پا برروی اهرم پدالی دستگاه، مایع ضدعفونی کننده به دست یا بروی جسمی که مقابل نازل خروجی دستگاه است اسپری می‌شود. یکی ازمزیت‌های این نوع دستگاه‌ ضدعفونی کنده دست این است که به راحتی می‌توانید دستگاه را جابه‌جا کنید و آن را در مواقع ضروری دراماکن مورد نظر قراردهید. از این نوع دستگاه برای ورودی‌های آپارتمان، آسانسورها، راهروها و غیره بسیاراستفاده شده است. اما از معایب و عیب دستگاه هم در این است که انتقال ویروس از مکان پدال ممکن هست خدایی نکرده اتفاق بی افتد .


تولید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک


مجموعه تجهیزات پزشکی وین طب یکی ازیزرگترین تولید کنندگان وسایل پزشکی از جمله تولید دستگاه ضد عفونی کننده دست می‌باشند . یکی از وظایف مجموعه‌های بزرگ در تمام دنیا این است که به سرعت بتوانند نیازها را شناسایی کنند و به فکر رفاه و رفع نیازهای افراد جامعه باشند. براین اساس شرکت تجهیزات پزشکی وین طب از سویی با درک و شناخت نیاز جامعه به دستگاهی برای مصرف بهینه و به‌صرفه مایع ضدعفونی کننده در دوران شیوع ویروس کووید 19 و از سویی دیگر نیاز اساسی و مهم‌تر افراد برای ضد عفونی کردن مرتب و مداوم دست‌ها در تمام مکان‌های اجتماعی، دستگاه ضد عفونی کننده دست را به سرعت، با بهترین مواد و مصالح اولیه و مناسب‌ترین قیمت، تولید و به دست هموطنان رسانده است.


تولید دستگاه ضد عفونی کننده دست در شرکت وین طب به سه صورت ایستاده، دیواری و رو میزی با ظرفیت مخزن 5/1 لیتر صورت گرفته است. سنسورهای مورد استفاده در دستگاه ضد عفونی کننده قدرت بسیار بالایی در شناسایی دست‌ها از طریق چشمی ها را دارد که برای دیسپنسرهای اتوماتیک بسیار مهم است ..


فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست


قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست


شرکت وین طب به عنوان یکی از معتبرترین تأمین کنندهای تجهیزات پزشکی در ایران فعالیت می‌کند. در چند ماه اخیر بنا به گسترش و همه گیری کووید 19 میزان تقاضا برای دستگاه ضدعفونی کننده دست بالا رفته است بر این اساس بخش فروش مجموعه توانسته‌اند امکان ارسال به تمام کشور را پشتیبانی کنند. اگر در تهران زندگی می‌کنید پس از ثبت سفارش طی 2 ساعت دستگاه برای شما ارسال می‌شود و در شهرستان‌ها نیز تا دو روز کاری دستگاه به دست شما می‌رسد.


همچنین فروش دستگاه ضدعفونی کننده دست به مدت 6 ماه از طریق شرکت ضمانت شده و تا دو سال داری خدمات بعد از فروش می باشد . شما می‌توانید با کارشناسان مجرب مجموعه با شماره تلفن 04433733895 از ساعت 9 صبح تا 7 شب تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را برای خرید دستگاهی متناسب با نیازتان دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق شماره موبایل 09124510683 سؤالات و راهنمایی لازم را از کارشناسان فروش دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب بپرسید . شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و آشنایی بیشتر با دستگاه‌ها به وبسایت (vinteb.com) مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را از وین طب دریافت نمایید.


به یاد داشته باشید...


به یاد داشته باشید که شرایط ایام پساکرونا نیز هیچگاه به مانند قبل از این بیماری نخواهد بود و تمامی افراد از ترس شیوع بیماری دوباره‌ای، به ذخیره سازی اقلام بهداشتی و همچنین ضدعفونی مرتب دست‌هایشان می‌پردازند.


اطلاعات تماس با شرکت وین طب :


آدرس وب سایت : vinteb.com


برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست کلیک کنید :


https://vinteb.com/دستگاه-ضد-عفونی-کننده-دست/


شماره همراه کارشناس فروش : 09124510683 مهندس جوادی


شماره واتساپ : 09146039473


دفتر تولید و پخش تهران می باشد .


امکان صدور فاکتور فروش رسمی ( با ارزش افزوده ) و فاکتور غیر رسمی ، وجود دارد .


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته