دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1399 - 12:43
به همت مرکز بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی؛

نخستین شماره نشریه آموزشی-تحلیلی «دیده‌بان» منتشر شد

نخستین شماره نشریه دیده‌بان مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
کد خبر : 528643
3376319.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین شماره نشریه دیده‌بان مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شب میلاد با برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) منتشر شد.


«دیده‌بان» با رویکرد آموزشی-تحلیلی و اطلاع‌رسانی ضمن تشریح اقدامات مؤثر مرکز نظارت و بازرسی و فعالیت‌های صورت گرفته، قصد دارد فرصت نوینی  را در راستای آموزش، بازخوانی بخشنامه‌های مهم، آسیب‌شناسی‌های تخصصی و تشریح نکات کلیدی در مدیریت حوزه‌های تخصصی و بررسی مدل‌‌ها و شاخص‌های ارزیابی، استانداردسازی فعالیت‌ها و حل مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاهی فراهم سازد.


نشریه دیده‌بان به مدیرمسئولی عنایت‌الله ملکی‌تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی و سردبیری تورج حاجی‌رحیمیان، مدیرکل بازرسی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی و با جامعه هدف مدیران ارشد ، مدیران کل سازمانی و اعضای هیات رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در  سراسر کشور منتشر می‌شود.


این نشریه در نظر دارد در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی به فرصتی برای هم‌افزایی میان دانشگاهیان و فرهیختگان در این خانواده بزرگ تبدیل شود و با انتشار مطالب غنی و هدفمند،گامی مهم و مؤثر در جهت پیشبرد اهداف مرکز بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی بردارد.



انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته