دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 15:44

آموزش آشنایی با بانک اطلاعاتی Wiley در واحد ایلام

کارگاه آموزشی آشنایی با محتوا و نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley (جامع ترین پایگاه اطلاعاتی چند رشته‌ای تمام متن دنیا) با حضور معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزشی و اعضای هیات علمی واحد ایلام برگزار شد.
کد خبر : 52862

به گزارش خبرنگار آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تبریک به مناسبت هفته پژوهش و در تشریح جایگاه حوزه پژوهشی در نظام‌های آموزشی گفت: تمام جایگاه و موقعیت ممتاز یک دانشگاه با امتیازات و درجه رشد پژوهشی آن شناخته و همین امر مهم‌ترین عامل در رنکینگ داخلی و بین المللی یک دانشگاه محسوب می‌شود.


دکتر شهرام مامی اظهار کرد: باید برای بالا بردن فرهنگ پژوهش و تشویق و ترغیب دانشجویان و اساتید به ارتقای پژوهشی دانشگاه تلاش بیشتر و تدبیر بهتری کرد.


وی از زحمات ریاست واحد ایلام و سایر همکاران حوزه پژوهشی و فناوری این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پایه‌های تولید علم و دانش در کشور باید با نشریات جهانی ارتباط نزدیک داشته باشد و از پایگاه‌های اطلاعاتی این نشریات ‌‌نهایت بهروری و استفاده مفید ببرد.



رئیس کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز در خصوص برگزاری این کارگاه به خبرنگار آنا گفت: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه دانشگاهی شده، عدم اطلاع استادان و اعضای هیات علمی از محتوا و نحوهٔ جستجو در بانک اطلاعاتی بین‌المللی است.


دکتر محمد رنگین گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با محتوا و نحوهٔ جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley در همین راستا از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و با همکاری نماینده نشریه Wiley آقای مهندس راوید خانلری و خانم سلطانی در واحد ایلام برگزار شد.


وی تصریح کرد: این کارگاه با ارائه نحوهٔ جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley به اهمیت استفاده از نشریات بین المللی اشاره دارد.


سلطانی در این کارگاه اطلاعات مربوط به این نشریه را در قالب یک فلش هشت گیگا بایتی در اختیار اساتید حاضر در کارگاه تحویل داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته