دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اخراج جانی دپ از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز»/ نقش دوباره تکرار می‌شود! + عکس

جانی دپ به دلیل محکومیت در پرونده اخیر خود در دادگاه، مجبور به ترک پروژه سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» شد.
کد خبر : 528580
fantastic-beasts-4.jpg

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بی‌بی‌سی، جانی دپ چند روز پس از محکومیت در پرونده شکایت خود از روزنامه سان و ماجرای درگیری با امبر هرد، همسر سابقش مجبور به ترک فیلم سینمایی «جانواران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) شد.


این بازیگر مطرح هالیوودی در نوشته‌ای خطاب به هوادارانش گفت که از او خواسته شده است از نقش خود به عنوان گریندل والد Grindelwald  استعفا دهد. او نیز به آن احترام گذاشته و با این درخواست موافقت کرده است.


جانی دپ در جانوران شگفت انگیز


استودیوی فیلم‍سازی برادران وارنر نیز جدایی دپ را تأیید و اعلام کرده است  که نقش او دوباره بازی می‌شود. در بیانیه‌ای آمده است: ما از جانی برای کارهای خود در این فیلم تاکنون تشکر می‌کنیم.


دپ 57 ساله، روزنامه سان را به دلیل مقاله‌ای در سال 2018 تحت پیگیرد قضایی قرار داد؛ این نشریه مدعی شده بود که این بازیگر همسر سابقش (امبر هرد) را مورد تعرض قرار داده است.


در اوایل این هفته، قاضی حکم داد که روزنامه سان «مقاله را کاملاً درست» اثبات کرده است.


جانی دپ


با این حال جانی دپ در متن منتشر شده در اینستاگرام گفت؛ «این قضاوت مبارزه من را برای گفتن حقیقت تغییر نمی‌دهد». وی حکم افترا را خیالی خواند و از تلاش خود بر فرجام خواهی تأیید کرد.


جانی دپ در جانوران شگفت انگیز


این فیلم‌ها پیش درآمد هشت فیلم هری پاتر هستند که براساس رمان‌های جی کی رولینگ ساخته شده‌اند.


طبق گفته کپانی برادران وارنر سومین فیلم مجموعه فیلم سینمایی «جانواران شگفت‌انگیز» درحال تولید است و در تابستان سال 2022 اکران می‌شود.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته