دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1399 - 07:30
نصیری‌زاده مطرح کرد؛

دستیابی به سبک ایده‌آل و سلامت در زندگی با الگوگیری از ائمه اطهار(ع)

دبیر سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت بیان کرد: اگر بتوانیم سبک و سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) را در زندگی پیاده کنیم به آن سبک ایده‌آل و سلامت در زندگی دست یافته‌ایم.
کد خبر : 528536
index.jpg

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، نوید نصیری‌زاده در حاشیه سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت که به‌صورت مجازی و برخط به میزبانی دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، اظهار کرد: پس از دو روز فعالیت شبانه‌روزی دبیرخانه، این همایش در روز پایانی با چهار سخنران و ارائه سه مقاله به کار خود پایان داد.


وی افزود: ارائه مقالات و سخنرانی استادان صاحب‌نظر با محور «جامعه کرونایی و پساکرونایی» با مبحث «ازدواج و سبک زندگی سالم»، «خانواده و کرونا»، «تغذیه و ورزش»، «تغدیه در دوران کرونا»، «شاخص‌های بخش زندگی توحیدی»، آموخته‌های کووید ـ 19 از منظر زیست‌محیطی در نخستین روز همایش بود.


باید موضوع سلامت در زندگی نهادینه شود


دبیر سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت اضافه کرد: در روز دوم و پایانی همایش با ارائه چهار سخنرانی و سه مقوله به رویارویی کرونا با قلب و عروق و زندگی شاد و شاخص‌های سبک یک زندگی شاد و مطلوب و مبحث زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله و علیه و آله و سلم و خانواده پرداخته شد.


نصیری‌زاده تبیین کرد: اگر بتوانیم سبک و سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) را در زندگی پیاده کنیم به آن سبک ایده‌آل و سلامت در زندگی دست یافته‌ایم.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تأکید کرد: باید موضوع سلامت در زندگی نهادینه شود، در حالی که برای تحقق این امر فراز و نشیب‌ها و تغییراتی در نحوه اجرا به‌دلیل شرایط کرونایی وجود داشته است.


به گزارش آنا، سخنرانان روز پایانی سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت سیدجلیل میرحسینی، شکوفه بهداد، محمدحسین رحیمی‌نسب و حجت‌الاسلام احمد صادقیان بودند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته