دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز مظلومی: یک ماراتن سخت مقابل سایپا داریم/ کی‌روش باید همه بازیکنان را ببیند

سرمربی استقلال تهران گفت : مقابل سایپا با یک تیم کامل بازی داریم و توجهی به تقابل اشخاص با یکدیگر ندارم.
کد خبر : 52844

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در مورد بازی فردا اظهار داشت:«بعد از بازی با نفت در جام حذفی، فردا هم یک ماراتن سخت در مقابل سایپا داریم. می‌دانیم که فردا مقابل تیم خوبی بازی داریم و جلالی هم مربی توانایی است. تیم‌ها از هم شناخت دارند و ما هم سعی‌مان این است که اجازه ندهیم از نقاط ضعفمان استفاده کنند. توکل ما به خدا است و ان‌شاءالله فردا سه امتیاز را خواهیم گرفت.»


مظلومی درباره خستگی بازیکنان استقلال بعد از بازی مقابل نفت افزود:«تلاش ما این بود که بعد از 120 دقیقه بازی مقابل نفت ریکاوری کنیم و بازیکنان سرحال شوند. با این حال، برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت و از بازیکنانی که مقابل نفت کمتر بازی کرده‌اند بیشتر استفاده خواهیم کرد.»


وی در خصوص برگشت رحمتی به تیم ملی گفت:«رحمتی گلر بسیار خوبی است که در این چند سال توانایی‌هایش را نشان داده است. به نظر من او به درد تیم ملی ما می‌خورد. سرمربی تیم ملی خودش تصمیم‌گیرنده است اما او باید همه را ببیند.»
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی فردا و تقابل رحمتی با نکونام، بیان داشت:« من در این مورد صحبتی ندارم و تقابلی هم با کسی نداریم. سایپا یک تیم بزرگ و ریشه‌دار در فوتبال ایران است و ما فردا با یک تیم بازی داریم و کاری با اشخاص نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته