چگونه برای مرکز معاینه فنی و یا تعمیرگاه خودرو تبلیغات و بازاریابی کنیم؟
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس رایجترین و در دسترسترین ابزارهای بازاریابی برای اکثر مشاغل است. در واقع ارسال پیامک انبوه یک گزینه مناسب و کم هزینه برای افزایش آگاهی مشتریان از خدمات معاینه فنی و تعمیرگاه اتوموبایل میباشد.
اگر در مدیر مرکز معاینه فنی هستید یا در حرفه تعمیر خودرو فعالیت میکنید و به دنبال بهترین روش برای تعامل با مشتریان و افزایش درامد هستید، با خواندن این مقاله و اطلاع از روشهای بازاریابی پیامکی و کاربرد پنل اس ام اس برای مرکز معاینه فنی میتوانید عملکرد خود را در جذب مشتری و حفظ مشتریان فعلی با ارسال پیامک خدماتی افزایش دهید. اگر از قبل نیز با با خدمات پنل اس ام اس آشنا هستید اما مشکل ارسال پیامک به بلک لیست (لیست سیاه مخابراتی) دارید این مقاله را از دست ندهید زیرا در آخر مقاله یک پنل اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را معرفی خواهیم کرد.
کاربرد پنل اس ام اس برای مرکز معاینه فنی
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یک پنل ارسال sms و یا در واقع همان پنل پیامک چطور میتواند برای مرکز معاینه فنی کارآمد باشد. تا آخر مقاله همراه ما باشید تا شما را با دنیای تازهای برای تبلیغات و جذب مشتری در کسب و کار معاینه فنی و تعمیرگاه خودرو آشنا کنیم.
ارسال پیامک یادآوری مراجعه برای چکاپ خودرو
همه افراد میدانند که باید در بازه زمانی مشخصی برای بررسی خودرو خود به تعمیرگاهها و یا برای تمدید معاینه فنی خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. اما خیلی از اوقات دغدغههای زیاد روزانه باعث فراموشی تاریخهای مراجعه برای تمدید معاینه فنی میشود. این فرصتی است برای مراکز معاینه فنی که با ارسال پیامک یاداوری اتمام معاینه فنی علاوه بر سهولت کار برای مشتری باعث نرخ ماندگاری بیشتر مشتری شوند.
ارسال پیامک زمان دقیق مراجعه معاینه فنی
جمله وقت طلاست، در این روزهای پرمشغله کم اهمیت نیست. مسلما مشتری دوست ندارد زمان زیادی را برای تمدید معاینه فنی خودرو در مرکز شما منتظر بماند در حالی که میتواند این بازه زمانی را به کار دیگری اختصاص دهد.
اطلاعرسانی زمان تقریبی مراجعه از طریق پیامک و دریافت تاییدیه پیامکی از مشتری جهت مراجعه در تاریخ مشخص شده، به تیم شما کمک میکند تا زمان خود را بهتر مدیریت کند.
مشتریان خود را در جریان امور قرار دهید
زمانی که مشتری برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه شما مراجعه می کند و نیاز است که خودرو چند روزی برای تعمیر در تعمیرگاه باقی بماند، با ارسال پیامک میتوانید مشتری را در جریان پیشرفت آن قرار دهید. مطمعنا ارسال پیام کوتاه سریعتر از تماس تلفنی است و ارسال پیامک روشی شخصی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. مسلما مشتریان شما از اینکه آنها را در جریان روند تعمیر خودرو و زمان اتمام تعمیر قرار میدهید، رضایت خواهند داشت.
اطلاع رسانی تبلیغات ویژه
روش دیگر برای حفظ مشتریان فعلی، اطلاع رسانی از تخفیفات و پیشنهادات ویژه از طریق ارسال پیامک انبوه است. مشتریان فعلی شما بازار هدف مناسبی برای پیشنهادات ویژه هستند، زیرا آنها قبلاً از خدمات کسب و کار شما استفاده کردهاند و احتمال اینکه مجدد از خدمات شما استفاده کنند بیشتر است. البته لازم است در ارسال پیامکهای تبلیغاتی انبوه به چند نکته توجه داشته باشید:
· پیامکهای تکراری ارسال نکنید و هر دفعه پیشنهاد جدیدی ارائه دهید.
· در ارسال پیامک تبلیغاتی زیادهروی نکنید که مشتری کلافه شود.
· زمان مناسبی را برای ارسال پیامک در نظر بگیرید.
· هر چند وقت یکبار پیامک با محتوای آموزشی ارسال کنید.
امکانات پیشرفته سامانه پیامک برای تعمیرگاه
کاربرد پنل اس ام اس برای مرکز معاینه فنی تنها به ارسال پیامکهایی مانند یادآوری اتمام معاینه خلاصه نمیشود و امکانات پیشرفتهای را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید ارتباط بهتری را با مشتریان خود برقرار کنید. در ادامه به امکانات ویژه سامانه پیامک برای مراکز معاینه فنی و تعمیرگاهها خواهیم پرداخت:
· ارتباط دو طرفه با استفاده از خط اختصاصی
· ایجاد نظرسنجی، مسابقه پیامکی و قرعه کشی پیامکی
از مشتریان در مورد محصولاتی که خریداری کردهاند و یا تعمیراتی که برای آنها انجام دادهاید، نظر بخواهید و نشان دهید که برای نظر آنها ارزش قائل هستید و میخواهید با انجام یک نظرسنجی پیامکی اختصاصی، خدمات بهتری ارائه دهید.
ارسال پیامک انبوه کم هزینه اما تاثیر گذار
98% بزرگسالان تلفن همراه دارند و بیش از 95٪ پیامک دریافتی خود را میخوانند. این امر تأثیرگذاری پیام کوتاه را نسبت به سایر روشهای بازاریابی نشان میدهد. این بدان معناست که ارسال پیامک یاداوری تعمیر خودکار، یادآوریهای زمان مراجعه، یادآوریهای اتمام و تمدید معاینه فنی به احتمال زیاد خوانده میشوند و در وقت و هزینه شما برای تماسهای تلفنی صرفه جویی می شود.
ارسال پیامک به بلک لیست
همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد بسیاری از مراکز معاینه فنی در حال حاضر نیز از خدمات پنل اس ام اس برای مرکز معاینه فنی خود استفاده میکنند اما مشکلی که وجود دارد افرادی که پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند پیامک را دریافت نمیکنند. پنل اس ام اس فراز اس ام اس (farazsms.com) با ارائه خطوط خدماتی به مراکز معاینه فنی این امکان را میدهد که پیامکهای اطلاعرسانی مانند تمدید معاینه فنی و ... را همه افراد دریافت کنند.
موارد گفته شده بیشتر جهت ارتباط با مشتریان فعلی برای تعمیرگاهها و مراکز معاینه فنی بود. در حالی که با خرید پنل اس ام اس شما میتوانید با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به جذب مشتری جدید بپردازید.
روش های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه
· ارسال پیامک به تفکیک منطقه
· ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه
· ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره
· ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و اصناف
· ارسال پیامک از روی نقشه
· ارسال پیامک صوتی انبوه
· ارسال پیامک دکل BTS
و اما پیشنهادی ویژه...
دریافت تلفن گویا مجازی
اگر قصد دارید سیتم تلفن گویا یا همان سانترال را برای مرکز معاینه فنی خود فعال کنید اما از سمت مخابرات منطقه خود با محدودیتهایی روبرو هستید و یا هزینه راهاندازی ویپ بالا است، پیشنهاد ما استفاده از تلفن ثابت مجازی است که تمامی قابلیتهای یک سانترال حرفهای از جمله تماس ورودی و خروجی همزمان، صف انتظار، پیامک خوش آمدگویی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی و ... را دارد. برای دریافت تلفن ثابت مجازی می توانید به سایت parsvoip.com مراجعه کنید.
انتهای پیام/4127
انتهای پیام/