دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای زمین بهانه نمی آوریم

برانکو: دیدار با نفت تهران حکم دربی را دارد/ علاقه ای ندارم داور بازی را بشناسم

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه زمین تختی ناهموار است ما با همان روش و سیستمی که مدنظرمان است، وارد میدان خواهیم شد.
کد خبر : 52831

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران، گفت: «بازهم یک بازی سخت و دربی در انتظار ماست و از این بابت خوشحال هستیم. لازم نیست زیاد درباره تیم نفت صحبت کنیم اما همین قدر کافی است که بگوییم که آنها قهرمانی سال گذشته از دست دادند و باید قهرمان می‌شدند. با توجه به تجربه بالایی که تیم نفت در فینال حذفی دارد می دانیم بازی سختی مقابل این تیم داریم.»
سرمربی پرسپولیس افزود:«متاسفانه فردا کامیابی‌نیا و عالیشاه را در اختیار نداریم. وضعیت بنگر هم هنوز مشخص نیست چراکه اندکی درد در مچ پایش دارد اما با این همه تلاش می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.»
برانکو ادامه داد:«هرتیمی که برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد به دنبال محکم بازی کردن است و همه تیم ها با انگیزه مقابل ما بازی می‌کنند. سرنوشت تیم‌های بزرگ اینطور رقم می‌خورد اما مطمئن هستیم که سرنوشت می‌تواند تغییر کند. هدف ما یک بازی خوب و رسیدن به موفقیت است.»
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند زمین ناهموار ورزشگاه تختی تأثیر منفی بر کیفیت بازی پرسپولیس خواهد گذاشت عنوان کرد: «ما تاکتیک بازی خود را تغییر نخواهیم داد. می‌دانیم که چمن ورزشگاه تختی مثل آزادی نیست ولی همه تیمها این شرایط را دارند و زمین برای همه نامطلوب است. شاید این موضوع برای ما بیشتر مشکل‌ساز باشد. اما قطعا برای ما زمین بهانه نخواهد بود.»
وی درباره احتمال لژیونر شدن عالیشاه گفت:«من برای اولین بار است که می‌شنوم او پیشنهاد دارد. طبیعی است که بازیکنان دنبال قرارداد بهتر هستند. اما این قضیه به او و باشگاه مربوط است و باشگاه است که حرف اول و آخر را در این باره می‌زند.»
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی دیگری درباره طلسم نبردن نفت در تختی عنوان کرد:«همانطور که گفتید این مساله تا به حال بوده است اما قطعا همیشگی نخواهد بود و ما برای برد به میدان خواهیم رفت.»
برانکو درباره پرداخت‌های اخیر به تیمش و روحیه بازیکنان بعد از این پرداخت‌ها اظهار کرد:« بازیکنان بهترین شغل دنیا را دارند اما طبیعی است که همه ما برای پول کار می‌کنیم. یکی از مسائل اولیه و بدیهی موفقیت یک باشگاه قدرت مالیاش است. ز مدیریت باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که واقعا تلاش می‌کند تا مشکلات مالی حل شود. همانطور که می‌دانید بدهی در پرسپولیس زیاد است ولی مهم این است که دریافتی‌ها به موقع باشد چون باشگاه به بازیکنان زنده است. روند پرداخت‌ها بهتر از قبل شده اما طبیعی است که یک شبه نمی‌توان همه اینها را حل کرد. پرداخت‌ها انگیزه مضاعفی به بازیکنان می دهد. بازیکنان هم می دانند باشگاه تلاشش را می‌کند تا مشکلات حل شود.»
برانکو درباره داور دیدار تیمش برابر نفت گفت: «من اصلا خبر ندارم داور کیست و علاقه‌ای هم ندارم بدانم کیست. به طور کلی به داوران اعتماد دارم، علی رغم اینکه داوری‌ها در اوایل فصل تاثیرات زیادی در نتایج ما داشتند. تمرکز ما روی کار خودمان است و اینکه بهتر بازی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته