دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 15:03
در نشست مشترک استادان بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مطرح شد:

شهید همدانی موسس بسیج در سوریه است و ده‌ها هزار جوان سوری را سازمان‌دهی کرد

همزمان با ایام هفته بسیج نشست مشترک مسئولان سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و استادان بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور خانواده آنان در اردوگاه شهید کاظمی برگزار شد.
کد خبر : 52829

به گزارش خبرنگار آنا، در این نشست دکتر احسان دوست رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در سخنانی گفت: هدف از تشکیل این جلسه که همراه با حضور خانواده محترم استادان بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان صورت گرفته است پاسخگوئی به زحمات اساتید دانشگاه در عرصه صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی در عرصه دانشگاه‌ها بوده است.


احسان دوست با بیان اینکه تشکیل بسیج منشا خیرات و برکات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: امروز ملت‌ها در منطقه غرب آسیا همین مدل را برای دفاع از کشور و انقلاب و جنبش بیداری اسلامی خود برگزیده‌اند و این مردم هستند که در مقابل تهدیدات داخلی و بین المللی علیه کشور خود ایستاده‌اند.


رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اظهار کرد: رضوان خدا بر شهید حاج حسین همدانی که موسس بسیج در سوریه است و ده‌ها هزار نفر از جوانان سوری را در کنار ارتش سازمان‌دهی کرد و توانست فشارهای دشمن را کم کند و وضعیت را به نفع مقاومت اسلامی تغییر بدهد، تشکیل حزب الله، گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق، یمن و دیگر کشور‌ها نمونه‌هایی از بسیج مستضعفین، این شاهکار امام راحل است.


وی گفت: در کشورخودمان هر جا پیشرفتی هست با فرهنگ و تفکر بسیجی رخ داده است و ما باید ایده و تفکر و فرهنگ بسیجی را ترویج کنیم و فرهنگ بسیجی را تداوم بخشیم و حرکت رو به جلو انقلاب و کشور را ادامه دهیم، و باید حلقه‌های صالحین، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرتی حوزه‌های معرفت دینی را در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دنبال کنیم.


احسان دوست افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته در ایجاد بسیج اساتید در دانشگاه‌ها پیشرفت زیادی کرده‌ایم، در ۱۰۰ مرکز آموزش عالی استان با همکاری روسای محترم دانشگاه‌ها بسیج اساتید را ایجاد کرده‌ایم و هم اکنون خانواده بسیج اساتید استان حدود ۳۰۰۰ نفر عضو دارد و فعالیتهای مستمر دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته