دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1399 - 11:53

ادعای ترامپ درباره پیروزی در انتخابات/ احتمال تقلب وجود دارد

رئیس‌جمهور آمریکا با ادعای اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است، بار دیگر احتمال تقلب در انتخابات را مطرح کرد.
کد خبر : 528074
CAMPAIGN-TRUMP-3-1604310913.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ گفت: می‌خواهم از مردم آمریکا تشکر کنم به‌خاطر اینکه میلیون‌ها نفر به ما رأی دادند و متأسفانه بعضی از آدم‌ها سعی می‌کنند حق ما را سلب کنند. 


وی افزود: ما داشتیم برای برگزاری جشن بزرگ آماده می‌شدیم، در حال پیروزی بودیم که ناگهان شمارش آرا متوقف شد. برای برگزاری جشن آماده می‌شویم.


رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: در ایالت‌هایی که انتظار نداشتیم مانند فلوریدا نه‌تنها پیروز شدیم، بلکه با اختلاف زیادی بردیم. در ایالت‌های بزرگ اوهایو و تگزاس برنده شدیم، ما در تگزاس ۷۰۰ هزار رأی بیشتر آوردیم و جورجیا را هم بردیم.


ترامپ افزود: کارولینای شمالی رو هم بردیم، ۱.۴ درصد جلو بودیم با ۷۷ هزار رأی، شمارش پنج درصد مانده، آن‌ها عقب افتادنشان را نمی‌توانند جبران کنند. چه کسی می‌داند ممکن است آرا در آریزونا به نفع ما تمام شود. ما اصلاً به پیروزی در آریزونا نیاز نداریم، مهم‌تر از آن این است که در پنسیلوانیا با اختلاف زیاد برنده می‌شویم. ما در پنسیلوانیا ۶۹۰ هزار رای جلوتر هستیم. 


وی در ادامه درباره ایالت پنسیلوانیا مدعی شد: فاصله آن‌ها با ما حتی نزدیک هم نیست. شمارش در بخش‌هایی از پنسیلوانیا باقی مانده که همگی طرفدار رئیس‌جمهور شما هستند. 


ترامپ درباره وضعیت خود در ایالت‌های میشیگان و ویسکانسین گفت: در آنجا هم در حال پیروزی هستیم. ما با ۱۷۰ هزار رأی بیشتر در میشیگان برنده می‌شویم. در حال پیروزی در ویسکانسین هم هستیم. چند دقیقه پیش با فرماندار تگزاس صحبت کردم، به من برای پیروزی در تگزاس تبریک گفت. ما در ایالت‌های بزرگی پیروز شدیم. 


وی درباره پیروزی خود در ایالت اوهایو گفت: اوهایو ایالت بزرگی است. من عاشق اوهایو هستم با ۸.۱ درصد اختلاف یعنی نیم میلیون رأی در اوهایو پیروز شدم.


ترامپ سپس مدعی پیروزی زودهنگام و تقلب در انتخابات شد و گفت: راستش را بخواهید ما در انتخابات پیروز شدیم. هدف ما تضمین خیر و صلاح ملت است. تقلب بزرگی در حال انجام شدن است. ما می‌خواهیم قانون به‌شکل درستی اجرا شود. به دیوان عالی خواهیم رفت تا جایی که می‌دانم ما در انتخابات پیروز شدیم.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته