دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 14:23
با حضور مدیرکل محیط زیست استان تهران انجام شد

رونمایی از دو محصول دوستدار محیط زیست شرکت پگاه

با حضور مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان، مشاور استاندار تهران و مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و مسئولین این حوزه، از محصولات زیست محیطی تولیدی شرکت صنایع شیر ایران رونمایی شد.
کد خبر : 5280

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست طی مراسمی از پلاستیک‌های تجزیه‌پذیر و خوراک دام و طیور تولیدی از محصولات برگشتی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با حضور محمد هادی حیدرزاده، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان و همچنین علیرضا مهدوی شاهرودی، مشاور استاندار و مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران رونمایی شد.


شرکت صنایع شیر ایران برای نخستین بار اقدام به تولید محصولات پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر برای بسته بندی محصولات لبنی خود از پلاستیک‌های پلی اتیلنی، پلی پروپیلنی و سایر مواد کرده است.


این پلاستیک‌ها که با حضور افزودنی مواد تولید می‌شوند برخلاف پلاستیک‌های معمولی در حضور عوامل زیستی مختلف قابلیت برگشت به طبیعت را دارا بوده و این شرکت با اخذ پروانه ساخت و بهره‌برداری از مراجع قانونی کشور اقدام به تولید این محصول کرده است.


گفتنی است، که این شرکت محصولات برگشتی خود را با فرآیندی ویژه تبدیل به خوراک دام و طیور کرده که این عمل باعث صرفه‌جویی در مصرف خوراک دام و کاهش نیاز به واردات این محصولات خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته