دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ قهرمانان اروپا؛

تدبیر بارسلونا و منچستریونایتد برای صعودی آسان/ مصاف سخت یاران آزمون برابر لاتزیو

تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد برای آنکه راه صعودشان در لیگ قهرمانان اروپا هموار شود به دنبال پیروزی دیگری هستند.
کد خبر : 527932
02.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب پایانی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار در گروه‌های E تا H پیگیری می‌شود.


در گروه E چلسی که با 4 امتیاز در صدر جدول ایستاده است میزبان رن خواهد بود. نماینده فرانسه با یک امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و شکست در این دیدار می‌تواند بیش از گذشته امیدهای صعود این تیم را کمرنگ کند. چلسی هم با پیروزی در این بازی خانگی گام بلندی برای صعود بر خواهد داشت. در دیگر دیدار این گروه سویا از کراسنودار روسیه پذیرایی خواهد کرد. تیم میزبان در قامت قهرمان فصل قبل لیگ اروپا (جام یوفا) به لیگ قهرمانان آمده و با 4 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. کراسنودار هم با یک امتیاز در انتهای جدول است.


زنیت در گروه F در شرایطی از لاتزیو میزبانی خواهد کرد که از دو بازی اول امتیازی نگرفته و در قعر جدول است. لاتزیو با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای آنکه مسیر صعودش را هموارتر کند نیاز به برتری در این بازی خارج از خانه دارد. سردار آزمون که در بازی‌های اخیر زنیت به دلیل بیماری غایب بوده در این دیدار هم حضور ندارد. کلوب بروژ بلژیک که با 4 امتیاز در رده دوم ایستاده از دورتموند 3 امتیازی  میزبانی می‌کند. برنده این دیدار گام بلندی برای صعود برمی‌دارد.


در گروه G بارسلونا که با 6 امتیاز وضعیت بسیار مناسبی دارد برای آنکه خیلی زود از صعودش اطمینان پیدا کند در نیوکمپ چاره‌ای جز شکست دیناموکیف یک امتیازی که در رده سوم ایستاده نخواهد داشت. در دیگر دیدار این گروه یوونتوس که با 3 امتیاز در رده دوم جای گرفته در خانه فرانس واروش مجارستان که با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد، به دنبال پیروزی است. بازگشت کریستیانو رونالدو کمک زیادی به افزایش قدرت یوونتوس کرده است.


منچستریونایتد که با 6 امتیاز در صدر جدول گروه H ایستاده برای آنکه در دور برگشت مسیر صعودش هموار باشد در خانه باشاک شهیر ترکیه که بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفته به دنبال پیروزی است. مصاف پاری‌سن‌ژرمن با لایپزیک در آلمان برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد. هر دو تیم 3 امتیازی هستند و نماینده فرانسه به خاطر تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاده است. غیبت نیمار، امباپه و ایکاردی مشکلات پاری‌سن‌ژرمن برای کسب پیروزی را افزایش داده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته