دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1399 - 11:48
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بیانیه‌ای آورده است: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است و این روز بزرگ یادآور شکست همینه پوشالین استکبار است.
کد خبر : 527886
1021524.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت سالروز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است. این روز بزرگ یادآور شکست همینه پوشالین  استکبار است.


در این بیانیه اضافه شده است: از همین رو بود که خمینی کبیر(ره) این حادثه را انقلاب دوم و چه بسا مهم‌تر از آن نامیدند.


در این بیانیه بیان شده است: اگرچه امسال با وجود محدودیت‌های بهداشتی امکان برگزاری پرشور این مراسم به صورت حضوری میسر نیست، اما آنچه واضح بوده اینکه نفرت و بیزاری ملت‌های آزاده از استکبار جهانی هرچه بیشتر شده و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشانه‌های افول آمریکا به وضوح نمایان است.


در این بیانیه عنوان شده است: امروز به خوبی می‌توان صدای خرد شدن استخوان‌های زورگویان کاخ سفید را در زیر آوار مشکلات داخلی و از بین رفتن هژمونی منطقه‌ای و جهانی شنید.


در این بیانیه افزوده شده است: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تبریک ایام سراسر نور میلاد پیامبر رحمت صلی‌الله و علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سرآغاز تحقیر جبهه استکبار در جهان را گرامی می‌دارد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته