دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1399 - 11:47

سلبریتی‌های آمریکایی طرفدار کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند؟

امروز میلیون‌ها آمریکایی باید یکی از دو نامزد انتخابات را به ریاست جمهوری کشورشان انتخاب کنند اما نظرات سلبریتی‌ها در جامعه آمریکا از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر : 527880
1.jpg

به گزار ش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از پیپل دات کام، بسیاری از چهره‌های مطرح هنری آمریکایی بنا بر طرز تفکر خود پشت سر یکی از این دو نامزد احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه صف کشیده‌اند و با ذکر دلایل خود برای پیروزی نامزد مورد علاقه‌شان ابراز امیدواری کرده‌اند. با توجه به اینکه جامعه امروز آمریکا تاثیر‌پذیری زیادی از نظرات سلبریتی‌ها در عرصه‌های گوناگون دارد می‌توان جایگاه خاصی به این مقوله اختصاص داد.


«کید راک» رپر مشهور میشیگانی از انتخاب دوباره دونالد ترامپ حمایت کرده‌ است. وی که در کاخ سفید و زمین‌های بازی گلف چند باری ترامپ را ملاقات کرده، طرفدار شعار معروف ترامپ یعنی "آمریکا را به اوج بازگردانید" است.


ترامپ


حمایت رپر مشهور با 24 میلیون طرفدار اینستاگرامی از ترامپ


خانم «استیسی دش» هنرپیشه نه چندان مطرح اما به هر حال سلبریتی که در سال 2008 به باراک اوباما رای داد اظهار کرده‌ است که من به اوباما رای دادم و چیزی تغییر نکرد. این بار می‌خواهم فرد جدیدی را انتخاب کنم، هر چند وی یک جمهوری‌خواه محافظه کار باشد.


خانم «روزینی بار» یک هنرپیشه تقریباً مسن که به دلیل توییت نژادپرستانه‌اش درباره مشاور سابق کاخ سفید از کار برکنار شده بود هم از طرفداران ترامپ است. 


آقای «تکاشی» رپر مشهور آمریکایی با 24 میلیون طرفدار اینستاگرامی که از نظر اخلاقی دارای پیشینه خوبی نیست هم از حامیان ترامپ است.


آقای «جان ویت» هنرپیشه  آمریکایی هم از حامیان دونالد ترامپ است. وی معتقد است که ترامپ برترین رئیس جمهور ایالات متحده از زمان آبراهام لینکلن است.وی پدر آنجلینا جولی هنرپیشه مشهور آمریکایی است.




بیشتر بخوانید:


حمایت پول‌سازترین بازیگر جهان از جو بایدن/ ترامپ همچنان منفور هالیوود




آقای «اسکات بایو» هنرپیشه سرشناس هم از ترامپ حمایت کرده است. به گفته وی ترامپ یک سیاستمدار نیست بلکه یک مرد است.


«لیل وینی» یک رپر سیاه‌پوست مشهور آمریکایی و از طرفداران ترامپ است. او عکس‌هایی با ترامپ دارد و گفته از مصاحبت با ترامپ لذت می‌برد. وی از طرح ترامپ موسوم به پلاتینیوم  برای حمایت از کسب و کار سیاه‌پوستان به شدت حمایت می‌کند.


سلبریتی‌های طرفدار جو بایدن


جو بایدن هم طرفداران زیادی در میان سلبریتی‌ها دارد که از ورود وی به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور حمایت کرده اند.


خانم «تیلور سوئیفت» خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی از حامیان جو بایدن و معاون اول وی کامالا هریس است. وی یکی از 12 هنرمندی است که عکسش روی جلد مجله «رهبران فکر» جای گرفته است. سوئیفت می‌گوید به بایدن رای می‌دهم زیرا او به رنگین‌پوستان و حقوق زنان اهمیت می‌دهد. وی می‌گوید بایدن به بهداشت جهانی اهمیت می‌دهد و طرفدار شعار انسان‌ها مهم‌تر هستند بوده، نه آمریکا مهم‌تر است.


خانم «جنیفر لورنس»، هنرپیشه جوان آمریکایی هم که عکسش روی جلد مجله معروف رهبران فکر است از حامیان بایدن است. وی می گوید به بایدن رای می‌دهم زیرا ترامپ سلامت و رفاه آمریکا را فدای آمال خود کرده است. وی ادامه می‌دهد که ترامپ به‌عنوان یک آمریکایی و حتی یک انسان فاقد ارزش است. وی که از برندگان جایزه اسکار است می‌گوید این انتخابات با اهمیت‌ترین انتخابات تمام عمر ما آمریکایی‌هاست.


بایدن


خانم «کارلی کلاس»، مدل آمریکایی هم از بایدن و هریس حمایت می‌کند. علی‌رغم اینکه وی با برادر جرد کوشنر داماد ترامپ ازدواج کرده‌ است، می‌گوید همه آنهایی که آینده زنان برایشان مهم است، باید به بایدن رأی دهند. وی می‌گوید توهین ترامپ به زنان کافی است و او را فردی نالایق برای مقام رهبری جامعه آمریکا می‌داند.


جامعه آمریکا احساسی و دهن‌بین است


به گزارش آنا، لیست سلبریتی‌هایی که از ترامپ یا بایدن حمایت کرده‌اند، طولانی است اما با یک نگاه تیز‌هوشانه به دلایلی که هر کدام از این افراد مشهور برای حمایت خود از دو نامزد انتخابات بیان کرده‌اند، می‌توان دریافت که هیچ یک از طرفداران ترامپ دلیل محکمه‌پسندی برای طرفداری از وی ندارند و تنها به شعار و الفاظ دهن پر‌کن ترامپ دل بسته‌اند اما طرفداران بایدن همه از وجهه اجتماعی بهتری برخوردارند و هم دلایل‌شان منطقی‌تر هستند.


به‌هر‌حال جامعه امروز آمریکا از این سلبریتی‌ها الگو می‌گیرد و این مسئله هم مطمئناً بر انتخاب رئیس‌جمهور تاثیر‌گذار است. اگر یک سلبریتی هرچند غیر منطقی، فردی را انتخاب کند بسیاری از طرفداران وی نیز همان فرد را انتخاب خواهند کرد.


انتهای پیام/4155/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته