دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 13:59
کبیری مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی از آغاز تا پایان

دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در نشست خبری این جشنواره به بیان جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت.
کد خبر : 527675
280085.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالرضا کبیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری مجازی گفت: مقدمات برگزاری جشنواره پانزدهم فن آفرینی شیخ بهایی از مهر 98 آغاز و سند راهبردی جشنواره با توجه به دوره‌های قبلی نوشته شد. حفظ جشنواره، رونق بخشی به محصولات دانش بنیان، حل مسائل و چالش‌های کشور، شناسایی واحدهای فناوری، گسترش مراکز علمی، توسعه فرهنگ نوآوری، افزایش امید در فناوران و تقویت خودباوری از اهداف این جشنواره است.


وی افزود: قصد داشتیم این جشنواره را در شهریورماه برگزار کنیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار شدیم برگزاری جشنواره را به تعویق بیندازیم. با در نظر گرفتن زمان کافی برای تولید محتوای مورد نیاز جشنواره، در روزهای 28 و 29 آبان ماه جشنواره را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.


دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: جشنواره از دو بخش مسابقه‌ای و غیرمسابقه‌ای برخوردار است. در بخش مسابقه‌ای فرصت سرمایه گذاری برای طرح‌های داوطلب در نظر گرفته شده است، شخصیت‌های حقوقی می‌توانند در این بخش حاضر شوند و محصولات و ایده‌ها خود را ارائه دهند.


کبیری اضافه کرد: در مجموع 501 طرح دریافت کردیم. 165 طرح در بخش فن آفرینان و 336 طرح در بخش طراحان کسب و کار بودند. از بخش فن آفرینان 37 طرح و از بخش طراحان کسب و کار 61 طرح وارد مرحله نیمه نهایی شدند. در انتها 17 طرح از فن آفرینان و 18 طرح از طراحان کسب و کار توانستند وارد مرحله نهایی شوند.


وی بیان کرد: طرح‌های برگزیده در جشنواره معرفی می‌شوند و جوایزه ویژه این دوره جشنواره بهره مند خواهند شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته