دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 12:54
معاون استاندار تهران اعلام کرد؛

برگزاری جلسات بالای ۱۵ نفر در ادارات ممنوع!

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران گفت: برگزاری هر نوع مراسم، نشست و همایش با حضور بیش از ۱۵ نفر در دستگاه های اداری این استان ممنوع است.
کد خبر : 527654
122047.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامرضا عباس پاشا در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیک اظهار کرد: به همه دستگاه‌های اداری استان تهران لزوم توسعه خدمات الکترونیک و راه اندازی پیشخوان خدمات برای جلوگیری از مراجعه حضوری مردم ابلاغ و تاکید شده است.


وی با اشاره به اینکه راه اندازی پیشخوان خدمات الکترونیک مانع از خروج غیرضروری مردم از خانه و مراجعه کمتر ارباب رجوع به دستگاه ها می شود، افزود: از همه دستگاه ها توقع داریم که از پیشخوان خدمات استفاده کنند تا مانع از مراجعه غیر ضروری مردم به این نهادها و ازدحام جمعیت شوند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: در نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شاهد عملکرد خوب از سوی دستگاه‌ها بودیم که به طور قابل قبولی رعایت می شود، به علاوه هر نوع سهل انگاری مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مشمول برخورد اداری از اخطار کتبی تا انفصال موقت از خدمت می شود.


عباس پاشا سپس گفت: در کنار لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مدیران و کارکنان دستگاه ها ملزم به ارائه خدمات به افراد دارای ماسک و خودداری از همکاری با افراد فاقد ماسک هستند، همچنین برگزاری هر نوع مراسم، نشست و همایش با حضور بیش از ۱۵ نفر در دستگاه های اداری این استان ممنوع است.


وی در ادامه در مورد اعلام لیست اموال مازاد دستگاه های اداری تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اداره کل آموزش منطقه ای انتقال خون تهران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل ثبت احوال و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها، هشت دستگاهی هستند که لیست اموال مازاد خود را اعلام کرده اند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌ها، لیست اموال و املاک مازاد خود را سریعتر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند، تا بتوان از محل فروش آنها، بخشی از اعتبار مورد نیاز پروژه های عمرانی و بخش های مختلف تامین شود.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته