دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رد ادعای عبدیان از سوی خلیل‌زاده؛ نادری برای حضور در استقلال از جیب پولی نپرداخت

رئیس هیئت مدیره استقلال ادعای عضو این هیئت را رد کرد و اعلام کرد محمد نادری برای حضور در استقلال از جیب پولی نپرداخته است.
کد خبر : 527573
03.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرده بود محمد نادری برای حضور در استقلال پول رضایت‌نامه‌اش را شخصاً پرداخت کرده بود، این ادعا در برنامه تلویزیونی از سوی اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال رد شد.


*نادری که از پرسپولیس آمده، آقای عبدیان گفته که یک چیزی هم از جیبش داده که آمده استقلال، کدام آدم فوتبالی یا حتی غیرفوتبالی باور می‌کند که یک کسی این همه حاشیه را به جان بخرد، از یک تیم رقیب بیاید به یک تیم دیگر و حتی از جیبش پول هم بدهد؟


خلیل‌زاده: ایشان یک پولی را باید به یک باشگاه بلژیکی می‌داد بابت رضایتنامه‌اش و ما این را نپذیثرفتیم که ما بدهیم. این رضایتنامه را باید خودش می‌داد و این را پذیرفت.


شما چقدر بهش دادید؟


خلیل‌زاده: ما به هر حال یک مبلغی داده‌ایم که عرف بوده.


می‌خواهم بدانم الان در تراز مالی شخص آقای نادری  با آن چیزی که شما به او دادید و چیزی که پرداخت کرده، یک چیز هم از جیبش داده یا اینکه نه، یک چیزی برایش مانده؟


خلیل‌زاده: فکر کنم که یک چیزی برایش مانده.


پس شما بیشتر بهش دادید. پس صحبت آقای عبدیان درست نبود.


خلیل‌زاده: چرا درست بوده؟ ما پولش را ندادیم.


آقای عبدیان گفته ایشان یک چیزی از جیبش داده آمده استقلال.


خلیل‌زاده: ما یک پولی را به‌عنوان قرارداد به او دادیم، یک پولی هم به‌عنوان آپشن به او دادیم اما اینکه واقعاً نسبت به مبلغی بالا اگر در نظرت است، نه، چنین چیزی.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته