دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1399 - 10:36
سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با آنا:

اتحادیه جهانی کشتی خبری در مورد لغو مسابقات جهانی اعلام نکرده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: هیچگونه خبر رسمی مبنی بر لغو مسابقات جهانی در صربستان به ما اعلام نشده و اتحادیه جهانی هم تاکید به برگزاری مسابقات دارد.
کد خبر : 527265
koshti.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اگرچه اتحادیه جهانی کشتی پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در اواخر مهرماه سال جاری با رای مثبت کشورهای شرکت‌کننده تصمیم به برگزاری مسابقات جهانی در اواخر آذرماه به میزبانی صربستان گرفت؛ اما همچنان وضعیت برگزاری مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام است.


شدت شیوع ویروس کرونا سبب شد تیم‌های آمریکا و کانادا از حضور در این رقابت‌ها انصراف دهند، گفته می‌شود با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ در صربستان هم اوج گرفته و ظرفیت بیمارستان‌های این کشور تکمیل شده است، مسئولان کشور صربستان تصمیم گرفتند سالن برگزاری مسابقات جهانی را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهند و همین موضوع سبب شده کشور ژاپن هم از حضور در این مسابقات انصراف دهد.


محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره وضعیت برگزاری مسابقات جهانی  از سوی اتحادیه جهانی کشتی گفت: من هم این خبر را در فضای مجازی دیدم، اما تاکنون هیچ‌گونه اعلام رسمی به فدراسیون کشتی نشده و اتفاقا اتحادیه جهانی تاکید به برگزاری مسابقات جهانی دارد و برای آن هم برنامه‌ریزی کرده است.


سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار کرد: شدت شیوع ویروس کرونا در اروپا افزایش پیدا کرده است اما تا به امروز اتحادیه جهانی در مورد لغو این رقابت‌ها هیچگونه خبری به فدراسیون‌های مربوطه اعلام نکرده است و به همین خاطر ملاک ما تا به امروز برگزاری مسابقات جهانی است و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هم در حال برنامه‌ریزی هستند تا برای این رقابت‌ها با آمادگی کامل به میدان بروند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته