دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو فراکسیون ورزش در گفتگو با آنا:

وزیر ورزش بهتر بود به توصیه فراکسیون توجه می‌کرد/ باید به نظر هواداران پرسپولیس هم احترام گذاشته می‌شد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: پیشکسوتان و دست‌اندرکاران تیم هم نقطه‌نظراتی ارائه دادند که به حق بود اما در نهایت وزیر ورزش انتخاب خود را انجام داد. بهتر بود که وزیر به توصیه‌های فراکسیون ورزش بیشتر توجه می‌کرد.
کد خبر : 526967
781.jpg

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و نارضایتی هواداران و پیشکسوتان این تیم از این اقدام، گفت: در جلسه‌ای که با پیشکسوتان پرسپولیس داشتیم، برخی از آنها افرادی را به عنوان گزینه مدیرعاملی این تیم معرفی کردند و فراکسیون ورزش هم توصیه‌هایی به وزیر ورزش داشت.‌در هر حال پرسپولیس یک تیم مردمی است و هواداران حساسیت بالایی روی آن دارند و اگر هم پیشکسوتان نقطه نظرهایی ارائه می‌کنند از سر خیرخواهی برای این تیم است.


وی گفت: اما انتخاب مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بر عهده رئیس مجمع بوده و در حیطه اختیارات او است که در نهایت ورزش ورزش و جوانان ترجیح داد سمیعی را به‌عنوان مدیرعامل این تیم انتخاب کند. به اعتقاد من صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس و استقلال، مردم هستند و باید به خواسته آنها احترام گذاشته شود. پیشکسوتان و دست‌اندرکاران تیم هم نقطه‌نظراتی ارائه دادند که به حق بود اما در نهایت وزیر ورزش انتخاب خود را انجام داد. بهتر بود که وزیر به توصیه‌های فراکسیون ورزش بیشتر توجه می‌کرد.


عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پرسپولیس الان شرایط بسیار حساسی دارد. این تیم قرار است در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و با مشخص شدن حریفی از شرق آسیا وضعیت پرسپولیس هم معلوم می‌شود. همه ما انتظار داریم تیم پرسپولیس که تا این مرحله پیش رفته است، بتواند موفقیت قابل قبولی به‌دست آورد. بهتر بود انتخاب مدیرعامل با تعامل صورت می‌گرفت.


زهی در مورد دلیل انتخاب سمیعی از سوی وزیر ورزش که عنوان شده بود این انتخاب برای مبارزه با فساد صورت گرفته است، گفت: سمیعی قبل‌تر به عنوان رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان بوده و جایگاهی که داشته است در رابطه با جلوگیری از فساد بوده، بنابراین انتظار می‌رود که در این پست هم بتواند اعتماد وزیر را جلب کند. امیدواریم او با تعاملی که با هیئت مدیره دارد، بتواند مشکلات این تیم را کم کند و از همه مهم‌تر جلوی فساد و رانت را بگیرد. به هر حال وزیر ورزش به او اعتماد کرده و ما همه امیدواریم که سمیعی بتواند جواب این اعتماد را بدهد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته