دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید مسئول عمران واحد شادگان بر تامین کیفیت مناسب فضای آموزشی و رفاهی

مسئول عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر حوزه عمرانی تاکید کرد: بهره‌مندی از فضای آموزشی و رفاهی مناسب از نیازهای مهم و اساسی دانشجویان است.
کد خبر : 52686

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی اسدی گفت: واحد شادگان اکنون با مشکل کمبود فضا روبه‌رو است که تلاش داریم با پیگیری‌های مجدانه این کمبود را با همکاری مناسب ارگان‌های ذی‌ربط منطقه‌ای و کشوری از بین ببریم.


مسئول عمران واحد شادگان بیان کرد: با تمامی مشکلات موجود، با مساعدت و پشتیبانی دکتر عبدالکریم آلبوغبیش، سرپرست این واحد، و عباس شراط، معاون اداری و مالی واحد، توانسته‌ایم کارنامه قابل قبولی رقم بزنیم و طبق برنامه‌ای مشخص اقدام به بازسازی و نوسازی فضای دانشگاه کنیم.


وی افزود: احداث سایه‌بان، احداث نمازخانه برادران و خواهران، اضافه کردن سه کلاس درس، احداث کتابخانه و سالن مطالعه، احداث بوفه دانشجویی، نوسازی کفپوش محوطه دانشگاه از اهم فعالیت‌های حوزه عمرانی واحد در سه سال اخیر بوده است.


اسدی ادامه داد: بر حسب نیاز توانسته‌ایم فضای حوزه‌های اداری، مالی، آموزشی و دانشجویی را با وجود اینکه از لحاظ فضا دچار محدودیت هستیم، توسعه دهیم و سیستم‌های جدید گرمایشی و سرمایشی را نصب کنیم.


وی افزود: با اخذ مجوز کلینیک مشاوره کار احداث آن به‌زودی آغاز و در سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته