دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با آنا:

وزیر باید در مورد انتخاب سمیعی پاسخگو باشد/ بعید می‌دانم او در پرسپولیس موفق باشد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: افرادی که به عنوان مدیرعامل برای پرسپولیس معرفی شدند، بازنشسته بودند اما وزارت ورزش می‌توانست مجوز آن‌ها را بگیرد.
کد خبر : 526840
photo_2020-09-24_23-10-52.jpg

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من شناختی از مدیرعامل جدید پرسپولیس ندارم و این انتخاب از سوی وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته و او باید پاسخگوی این انتخاب باشد. من عادت ندارم درباره مسائله‌ای که در مورد آن شناخت ندارم صحبت کنم، چون ممکن است اتفاقات برخلاف صحبت‌های من پیش برود.


وی در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس آقایان طاهری، گرشاسبی و نژادفلاح را به عنوان گزینه مدیرعاملی معرفی کرده بودند، گفت: همانطور که گفتم این انتخاب از سوی وزیر ورزش و جوانان بوده و خودش هم باید پاسخگو باشد. این سه گزینه که از سوی نمایندگان مجلس معرفی شدند، بازنشسته هستند اما وزارت ورزش و جوانان می‌توانست مجوز آن‌ها را برای مدیرعاملی کسب کند، همانطور که در مواردی دیگر این کار انجام شده است اما در نهایت تصمیم گرفتند فرد مورد نظر خود را به عنوان مدیرعامل معرفی کنند.


کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که یکی از نمایندگان مجلس معتقد است این انتخاب دهن‌کجی به هواداران پرسپولیس بوده و آیا او هم چنین نظری دارد، اظهار کرد: بله من هم معتقدم این انتخاب دهن‌کجی به جامعه ورزش بوده است.


ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که دلیل انتخاب سمیعی مبارزه با فساد مطرح شده و فکر می‌کند موفق شود، بیان کرد: امیدوارم که موفق شوند اما من بعید می‌دانم!


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته