دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 10:46
در نشست با رئیس دانشگاه آزاد فارس

استاندار فارس: خدمات دانشگاه آزاد اسلامی فراموش‌ناشدنی است

استاندار فارس توجه به کیفیت را در دانشگاه از اولویت‌های اول دانست و اظهار کرد: تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برنامه‌های استراتژیک کشور بود و خدمات مسئولان آن هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود.
کد خبر : 52681

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، مهندس محمدعلی افشانی در نشست مشترک خود با دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از دو مقوله کمیت و کیفیت به عنوان راه پیشرفت و توسعه استان یاد کرد و گفت: در راستای تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانشجویان و توسعه و پیشرفت استان، لازمه پرداختن به مساله کیفی‌سازی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان امری ضروری است و باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشیم.


افشانی خواستار توجه جدی مسئولان دانشگاه‌ها به این امر شد و افزود: مدیران تاکنون برای توسعه دانشگاه‌ها در این استان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و امید است در آینده نیز این روند ادامه یابد تا دانشجویان با آرامش و بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند و مسئولان نیز در این راه نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند و با برنامه‌ریزی اصولی و منطقی راه توسعه استان را در تمام ابعاد و حوزه‌های علمی بیش از پیش هموار و هموار‌تر کنند. اینجانب به عنوان نماینده دولت در استان و مجموعه استانداری دوشادوش در کنار شما مسئولان هستم.


استاندار فارس موضوع مهم انتخابات مجلس در اسفند سال جاری را یادآور شد و از مسئولان مراکز علمی، بخصوص دانشگاه‌ها خواست تا جو و محیط دانشگاه را به سمتی سوق دهند که دانشجویان به اهمیت این انتخابات پی ببرند، چراکه جوانان ما در همه انتخابات نقش مهم و سرنوشت‌سازی را ایفا می‌کنند که‌ بی‌شک این امر به نوبه خود منجر به حضور حداکثری مردم بخصوص جوانان در انتخابات خواهد شد.


وی با یادآوری خدمات ارزنده‌ و شایسته‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها و خدمات هیچ‌گاه از اذهان مردم و مسئولان پاک نخواهد شد.


استاندار با یادآوری خدمات ارزنده‌ و شایسته‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها و خدمات هیچ‌گاه از اذهان مردم و مسئولان پاک نخواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز در این دیدار وضعیت کلی دانشگاه استان را از حیث آمار دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی (دکتری، کار‌شناسی ارشد، کار‌شناسی، کار‌شناسی ناپیوسته و کاردانی)، تعداد اعضای هیأت علمی، تعداد کارمندان و.... را به سمع استاندار فارس رساند و توسعه تحصیلات تکمیلی را از اهداف و برنامه‌های مهم این دانشگاه دانست و گفت: افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های این دانشگاه در استان فارس است و در آینده نزدیک با جذب دانشجو همراه خواهد بود.


حمزه سارویی از قشر دانشجو و جوان به عنوان آینده‌سازان این استان و کشور یاد کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این افتخار را دارد تا در راستای تقویت بنیه علمی جوانان این استان با دایر کردن رشته‌هایی متناسب با نیاز صنایع و ادارات استان، سهم بسزایی در امر خدمت رسانی به جامعه داشته باشد.


رئیس واحد شیراز خطاب به استاندار فارس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فارس آمادگی کامل خود را با تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در گسترش برنامه‌های فرهنگی و علمی استان اعلام می‌دارد و از رهنمودهای حضرت‌عالی در راستای گسترش علم و فرهنگ غنی اسلامی در استان ‌‌نهایت تشکر و قدردانی را داریم.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاداسلامی استان فارس با داشتن نزدیک به صد هزار دانشجو درمقاطع مختلف با ۴۱ واحد و مرکز دانشگاهی به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان مطرح است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته