دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 19:10

رحمانی‌فضلی: مسببان حادثه قرچک باید به قوه قضاییه معرفی شوند

وزیر کشور با بیان اینکه دولت یازدهم از تمامی مراسم ها و تجمعات قانونی حمایت می کند گفت: قابل قبول نیست جمعی با هر عنوان و یا به هر دلیلی و تحت هر پرچم و یا حزب و گروهی تجمعات قانونی را خدشه دار کند.
کد خبر : 52653

به گزارشگروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در حاشیه نشست اربعین در جمع خبرنگاران در باره حادثه ورامین اظهار داشت: گزارش این حادثه توسط استاندار تهران تهیه شد و امروز این پرونده بعد از تکمیل مورد توجه قرار گرفت.
وزیر کشور تصریح کرد: پیشنهاداتی از سوی استاندار تهران مطرح شد و برخی از افراد در این پرونده اظهار کردند که آگاهی به قوانین نداشته ایم و عمدا عملی را انجام ندادیم بلکه تابع احساسات خاصی بودیم ؛ اگر این افراد تعهد اخلاقی دهند و در حد همین موضوع باشد ما نیز حرفی نداریم .
رحمانی فضلی تاکید کرد: اما کسانی که سازماندهی این کار را انجام دادند و به برنامه ریزی پرداختند و بر عمل خود اصرار کردند باید رفتارشان مورد لحاظ قرار گیرد و پرونده آنها به قوه قضائیه و محاکم قانونی ارجاع شود.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز پرونده را به معاون سیاسی دادم که قرار است با معاون حقوقی و پارلمانی مسیر اقدامات بعدی را تعیین کنند و یقینا تا انتهای قضیه کار را پیش می بریم و پیگیر خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته