دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1399 - 13:28
پیشکسوت ورزش‌های رزمی:

مسابقات قوی‌ترین مردان جام ولایت را در امارات برگزار کردم/ کسانی که حمایت نمی‌کنند سنگ‌اندازی هم نکنند

رئیس فدراسیون قوی‌ترین مردان جهان در قاره آسیا گفت: علی‌رغم خدماتی که در این سال‌ها در حوزه‌های بین‌المللی برای ورزش کشور انجام داده‌ام، اما متأسفانه از هیچ حمایتی برخوردار نبوده‌ام.
کد خبر : 526430
WhatsApp Image 2020-10-28 at 12.59.31.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاپیتان سید کمال میرمهدی ضمن بیان این مطلب افزود: ما سال‌ها بااقتدار در حوزه خلیج‌فارس و سایر عرصه‌های بین‌المللی و جهانی، گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌ایم که نمونه برجسته آن، برگزاری جام ولایت و هدایت در امارات بود که باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ورزش در حوزه خلیج‌فارس شد.


وی ادامه داد: در یکی از این موفقیت‌ها که در واقع دستاوردی ارزشمند برای ایران اسلامی بود، با حکم مسئولان کشور امارات، مدیریت قوی‌ترین مردان جهان و ثبت رکود گینس در آسیا به بنده محول شد. اما علی‌رغم این تلاش‌ها و ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت به مسئولان ورزش کشور، متأسفانه هیچ استقبال و حمایتی از بنده و برنامه‌هایم نشد.


پیشکسوت ورزش‌های رزمی ایران تصریح کرد: حتی برنامه‌های ارائه‌شده به شبکه سه سیما در مورد استعدادیابی، با استدلالی غلط، الگوبرداری از شبکه‌های بیگانه معرفی شد.


وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود از منابع مالی شخصی خود نیز استفاده کرده‌ام، اظهار کرد: با توجه به دیپلماسی ورزشی خوبی که داشته و دارم، می‌توانستم بیش از پیش برای ورزش کشور مثمرثمر باشم که متأسفانه با بی‌مهری و بی‌توجهی‌های مختلف این فرصت‌ها از دست رفت.


کاپیتان‌ میرمهدی گفت: با بیش از 40 سال سابقه ورزشی، نه‌تنها حمایت نمی‌شوم، بلکه با انواع و اقسام بی‌مهری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها نیز مواجه شده‌ام. در حالی که مسئولان ورزش می‌توانند با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی و همچنین اجرای فرمان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید، از ظرفیت‌های مدیریتی بنده استفاده کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب