دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 07:59

قهرمانی دانشجویان واحد گرمسار در رقابت‌های تنیس روی میز استان سمنان

دانشجویان واحد گرمسار در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و در رده‌های تیمی و انفرادی به مقام قهرمانی دست یافتند.
کد خبر : 52643

به گزارش خبرنگار آنا، مژده خجو، مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این باره گفت: در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان، دانشجویان واحد گرمسار در رده‌های تیمی و انفرادی به مقام قهرمانی دست یافتند.


وی با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و در مجتمع ورزشی یادگار امام (ره) این واحد دانشگاهی با حضور ۴ تیم و ۱۶ بازیکن از واحدهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به مقام قهرمانی و تیم‌های شاهرود و دامغان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.


خجو افزود: در رده انفرادی نیز زهرا خرقه پوش، دانشجوی دوره دکترای حرفه‌ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مقام نخست را از آن خود کرد و مهری رحمانی دانشجوی واحد شاهرود مقام دوم و منیژه خجو دانشجوی واحد گرمسار و شیرین‌پور صفاری از واحد دامغان مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.


وی گفت: نفرات بر‌تر به مسابقات کشوری که اسفند 94 برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته