دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما قوچان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه علمدار بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما قوچان با حضور مسئول دفتر بسیج دانشجویی و رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 52622

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه علمدار بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما قوچان با حضور رمضان ابراهیمی رئیس دانشکده سما قوچان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کاظم یوسفخانی مدیر فرهنگی این دانشکده، مشاور عالی دفتر بسیج دانشجویی قوچان و جمعی دیگر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان برگزار شد.


مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان قوچان در این مراسم با توجه به این موضوع که مقام معظم رهبری توجه خاصی به این تشکل دانشجویی دارند که می‌تواند با انجام حرکت‌هایی مؤثر جامعه را به سمت اسلام هدایت کند، گفت: رهبری انتظارات فراوانی از دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم دارند و خواستار توجه به خیزش‌های علمی و حرکت‌های پژوهشی از سوی جوانان هستند.


حسین دلاور با یادآوری این مطلب که بسیجی بودن رؤسای دانشگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی حامیان مناسبی برای بسیج دانشجویی ایجاد کرده است، تصریح کرد: جوان و ولائی بودن رئیس دانشکده سما قوچان و انتخاب وی به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج شهرستان یکی از افتخارات شهر و مجموعه بسیج به شمار می‌رود.


وی تأکید کرد: مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشکده باید به همراه اعضای شورای خود حضور مستمری در پایگاه داشته و از اکنون تشکیل شورا را یکی از دغدغه‌های خود بداند و به فکر جذب حداکثری دانشجویان باشد.


مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان با بیان این موضوع که هنر، جذب افراد متفاوت در بسیج بوده و باید هرکس با هرفکر، ظاهر و پوشش بتواند وارد پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده شود، بیان کرد: بسیج دانشجویی باید به عنوان بازویی قوی کمک‌رسان رئیس و مدیران فرهنگی دانشگاه بوده از این فرصت به دست آمده استفاده مفیدی کند.


وی یادآور شد: وجود پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌تواند این امکان را بدهد که هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، روز بسیج دانشجویی و... با یک حرکت کوچک گرامی داشته و به فراموشی سپرده نشود.


در این مراسم از زحمات شش ماهه نوید بینا سرپرست پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سماء قوچان تقدیر و تشکر به عمل آمده و ژاله رئوف به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پایگاه علمدار این دانشکده معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته