دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1399 - 15:44
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد؛

بستری 151 بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: 151 بیمار مشکوک به کرونا به‌دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان یزد بستری شدند.
کد خبر : 526217
کروناا.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وبدا یزد، محمدحسین سلمانی اظهار کرد: اکنون 702 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 151 بیمار به‌دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.


وی افزود: 84 بیمار در بخش اورژانس بیمارستان‌ها منتظر تعیین تکلیف هستند. با احتساب بیماران مشکوک بستری در بخش‌ها و اورژانس بیمارستان‌ها، بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد به 786 نفر رسید.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: شهرستان یزد با 210 بیمار مشکوک، میبد با 69 بیمار، مهریز 32 بیمار و ابرکوه 26 بیمار مشکوک بیشترین بستری‌ها از ابتدای هفته تاکنون را به خود اختصاص داده‌اند.


سلمانی با بیان افزایش ابتلا به کرونا در بیماران زمینه‌ای خاطرنشان کرد: بیشترین آمار بستری در استان بیماران قلبی عروقی، فشارخون و بیماران مبتلابه دیابت را به خود اختصاص داده‌اند.


وی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی اصناف به غیر اصناف گروه یک، لطفاً همشهریان از حضور در شهر و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه جدا پرهیز کنند و برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان در خانه بمانند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته