دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1399 - 15:02
کامرانی تشریح کرد؛

جزئیاتی از سفر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از سفر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر : 526199
637241112983651925_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، احسان کامرانی در نشستی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از سفر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به هرمزگان خبر داد و اظهار کرد: فرزاد جهان‌بین روز چهارشنبه هفتم آبان به  بندرعباس  سفر می‌کند.


وی افزود: در این سفر دیدار با حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه جدید بندرعباس، حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه، حضور در شورای فرهنگی واحد بندرعباس، حضور در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد استان، نشست با مسئولان کانون‌ها و نشریات و هیئت‌های مذهبی، نشست با بسیج دانشجویی، نشست با استادان معارف و وصایای امام و دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: نشست با بسیج اساتید، حضور در دانشگاه آزاد اسلامی هرمز، دیدار با خانواده شهدای هرمز، حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و بازدید و نشست با کارکنان و اعضای هئیت علمی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این سفر است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته