دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مجید صالح: در مورد اتفاقات بازی با نفت به قنبرزاده توضیح دادم/ 24 سال است که کارمند سایپا هستم

مربی تیم استقلال گفت: با توجه به تجربه بالای کادر فنی و بازیکنان سایپا، بازی سختی مقابل این تیم داریم.
کد خبر : 52617

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز دوشنبه استقلال مقابل سایپا گفت: «خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است. بعد از بازی سختی که مقابل نفت در جام حذفی داشتیم، تمرینات روز جمعه را تعطیل کردیم و از روز شنبه تمرینات را از سر گرفتیم. بازی سختی مقابل سایپا داریم. این تیم از کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی بهره می برد که می توانند کار را برای ما سخت کنند.»


وی در مورد وضعیت بازیکنان استقلال در بازی مقابل سایپا اظهار داشت: «بازیکنان تیم بعد از بازی مقابل نفت، خستگی زیادی داشتند که با استراحت روز جمعه مقداری از خستگی آنها کم شد و برای بازی مقابل سایپا کاملا آماده هستند. خوشبختانه در این بازی هیچ مصدوم و محرومی نداریم و با نفرات کامل در این بازی به میدان می‌رویم.»


صالح که کارش را در فوتبال با سایپا شروع کرد و سابقه مربیگری در این تیم دارد، در مورد رویارویی مقابل تیم سابقش افزود: «من مدت 24 سال است که کارمند سایپا هستم و دوران فوتبال و مربیگری خودم را در این تیم سپری کردم، اما فوتبال حرفه ای جایی برای این حرف‌ها نمی گذارد. من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و نسبت به پولی که از این تیم می گیرم، موظف هستم تا برای بردش تلاش کنم.»


مربی استقلال در مورد اتفاقات بعد از بازی استقلال و نفت و درگیری او با کادر فنی تیم حریف بیان داشت:« در مورد اتفاقات بعد از بازی جام حذفی مقابل نفت، هیچ صحبتی ندارم و همه توضیحات و مطالبی را که قابل گفتن بود، به مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیرعامل نفت تهران بیان کردم. احترام زیادی برای قنبرزاده قائل هستم و با توضیحات من، همه ماجرا برای او روشن شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته