دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1399 - 12:34
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون عنوان کرد؛

انجام ثبت‌ نام دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون عنوان کرد: محیط اختصاص یافته برای انجام کارهای ثبت‌ نام دانشجویان این دانشگاه وسیع بوده و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز رعایت می‌شود.
کد خبر : 526128
۲۰۲۰۱۰۲۶_۱۰۵۵۱۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، محمدرضا دالوند در بازدید از محل ثبت‌ نام دانشجویان جدید از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت حدود فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون خبر داد.


وی گفت: محل و محیط اختصاص یافته برای انجام کارهای ثبت‌ نام دانشجویان وسیع و دارای تهویه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که این امر موجب جلب رضایت و اعتماد بیشتر برای دانشجویان و خانواده آنان می‌شود.


وی عنوان کرد: محل و موقعیت ارائه خدمات به دانشجویان با شرایط کنونی جامعه  همخوانی لازم را دارد و دانشجویان با داشتن ماسک و رعایت حدود فاصله‌گذاری لازم نگرانی و دغدغه‌‌ای برای حفظ سلامتی خود ندارند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه این دانشگاه توان بالقوه‌ای برای رشد و شکوفایی دانشجویان دارد، افزود: واحد کازرو‌ن با داشتن امکانات رفاهی ورزشی، آموزشی و پژوهشی از فضاهای استاندارد لازم برای همه رشته‌های موجود آماده ارائه خدمات است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته