دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1399 - 10:22
معاون بین‌الملل موسسه صلح زیبا خبر داد؛

حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در برنامه «سعادت‌آباد» رادیو تهران

معاون بین‌الملل موسسه صلح زیبا از حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در برنامه «سعادت‌آباد» رادیو تهران خبر داد.
کد خبر : 526085
_MID0165.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سامان نیازی، معاون بین‌الملل موسسه صلح زیبا و کارشناس مسائل بین‌الملل که بخش بین‌الملل برنامه سعادت‌آباد رادیو تهران را به‌عنوان کارشناس مجری این قسمت به عهده دارد در گفتگو با خبرگزاری آنا از حضور ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اولین بخش بین‌الملل برنامه سعادت‌آباد در استودیوی پخش رادیو تهران خبر داد.


نیازی افزود: در سعادت‌آباد به‌منظور افزایش آگاهی، ارتباط بیشتر و مستقیم مسئولین با مردم و ارتقاء قدرت تحلیل مردم این بخش را با کمک جمعی از متخصصان و نخبگان راهبری می‌کنیم.



معاون بین‌الملل موسسه صلح زیبا تأکید کرد: گستردگی مسائل بین‌الملل و تنوع موضوعات که هرکدام در نظام بین‌الملل به‌تنهایی مناسبات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، باعث شده سؤالات زیادی برای پرسش از سخنگوی محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دست ما برسد. امیدواریم در اولین گام بتوانیم سلیقه مخاطبان خوش‌ذوق و علاقمندان را تأمین و اقناع کنیم.


عمویی فردا چهارشنبه ۷ آبان از ساعت ۱۳ مهمان برنامه سعادت‌آباد رادیو تهران خواهد بود.


گفتنی است سعادت‌آباد به تهیه‌کنندگی مریم سادات آصفی، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴: ۳۰ و موج FM ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می‌رود.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته