دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمد پورصباغیان :

«زوجینو» برنامه‌ای برای تحکیم نظام خانواده/ «باربُد بابایی» فضای خانواده و زوج‌ها را به خوبی می‌شناسد

کارگردان مسابقه تلویزیونی «زوجینو» با اشاره به این که هدف این برنامه تحکیم نظام خانواده است، دلیل انتخاب «باربُد بابایی» برای اجرای آن را بی حاشیه‌بودن و شناخت خوب او از فضای خانواده و زندگی زوج‌های جوان دانست.
کد خبر : 526014
3636.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه «زوجینو» محمد پورصباغیان، هدف از  پخش مسابقه بزرگ «زوجینو» را تحکیم نظام خانواده برشمرد و گفت: موضوع اصلی برنامه زوجینو پرداختن به تحکیم خانواده است و ما در قالب یک رقابت دوستانه، زوج‌ها را با مسائل  و مشکلات زندگی آشنا می‌کنیم. مباحثی همچون شناخت، صبر، گذشت، سازش، تعامل بین زوجین و در لایه سوم، شناخت اخلاق طرفین با فضای شیرین و دوستانه از جمله این موارد است.


کارگردان مسابقه تلویزیونی «زوجینو» اظهار کرد: تمام تلاش من، تهیه‌کننده و عوامل برنامه این است که فضای زوجینو صرفاً رقابتی نباشد. ما می‌خواهیم بین زوج‌های شرکت‌کننده صفا و صمیمیت ایجاد شود تا در کنار فضای مسابقه‌ای، نوعی آموزش هم به آن‌ها ارئه شود. ان شاالله از مسیر رسانه ملی، الگویی سازنده در جهت تحکیم نظام خانواده ایرانی‌اسلامی ارائه کنیم.


پورصباغیان، طراحی‌ آیتم‌ها را نشان از محتوای سازنده در جهت تحکیم نظام خانواده دانست و اظهار داشت: شاید طراحی آیتم‌ها در نگاه اول فضایی سرگرم‌کننده به نظر بیاید، اما در پس هر آیتم فکر و محتوایی نهفته است که با کمک شمار زیادی از متخصصان حوزه خانواده طراحی شده است.



وی به انتخاب باربُد بابایی برای اجرای این مسابقه اشاره کرد و گفت: اولین شاخصه باربُد بابایی این است که خود صاحب زندگی سالم و بی‌حاشیه و دارای دو فرزند است و بسیار خوب فضای زوج‌ها را می‌شناسد. از سوی دیگر، کارنامه کاری موفق وی در رسانه ملی و همچنین پویا بودن و قدرت بداهه‌گویی که داری باعث شد تا دست به این انتخاب بزنیم.


محمد پورصباغیان تصریح کرد:یکی از بخش‌های دیدنی این مسابقه تلویزیونی، راه‌اندازی کسب و کار است که جوایز بسیار نفیسی برای کمک هزینه راه‌اندازی کسب و کار هم برای برگزیدگان آن در نظر گرفته شده است.


وی در پایان به رعایت اصول بهداشتی در حین اجرای برنامه اشاره کرد و افزود: محل ضبط برنامه دارای 220صندلی است که ما برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در هر قسمت میزبان 100 تماشاگر خواهیم بود. اما حضور یا عدم حضور تماشاگران به تصمیم شبکه و همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد.



لازم به یادآوری است مسابقه تلویزیونی «زوجینو» شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه سه سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته