دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 15:33
با حضور شهردار تهران؛

بزرگترین آکادمی ورزش کشتی کشور به بهره برداری رسید

ساعتی پیش با حضور محمد باقر قالیباف؛ 63 پروژه فرهنگی، ورزشی ترافیکی، عمرانی ،خدمات شهری و زیست محیطی در محدوده منطقه 11 شهرداری تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر : 52593

به گزارش گروه اجتماعی آنا، شهردار تهران در آیین افتتاح 63 پروژه که در هسته مرکزی پایتخت به بهره برداری رسید با توجه به اقدامات زیر ساختی از جمله احداث خطوط مترو و بی آر تی که در یک دهه اخیر در محدوده منطقه 11 انجام شده ؛ بر انجام فعالیت‌های عمرانی طی 2 سال گذشته با محوریت توسعه مترو تأکید کرد و گفت: در سال 94 هر کیلومتر احداث مترو بالغ بر 230 میلیارد تومان هزینه دارد که با وجود تمام مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داریم؛ کارهای عمرانی بیشتر از هر زمانی در حال انجام است و با اقداماتی که در سطح منطقه 11 انجام شده ؛ 12 ایستگاه مترو و 3 خط بی آرتی صرفا در حوزه حمل و نقل ایجاد شده است.


بر اساس این گزارش در مراسم افتتاح 63 پروژه منطقه 11 که خانواده‌های شهدا، مسئولان شهری و فرهنگی، فرهیختگان، نخبگان و پیش کسوتان و قهرمانان ورزش کشتی در آن حضور داشتند؛ بزرگترین آکادمی تخصصی ورزش کشتی با امکانات و تجهیزات به روز دارای سالن‌های مجزا، استخر و وسایل آموزشی در فضایی با مساحت 6390 به بهره برداری رسید.


این آکادمی با هدف توجه ویژه به ورزش کشتی در مرکز و جنوب شهر تهران علاوه بر گسترش ورزش‌های پهلوانی؛ می‌تواند نسبت به جذب کودکان و نوجوانان به ورزش، کاهش آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی، سلامت جسم و روان و دوری از اعتیاد حائز اهمیت است.


همچنین قهرمان پروری و شناسایی استعدادهای ورزشی برای حضور در عرصه رقابت‌های بین المللی و کسب مدال‌های قهرمانی از اهداف آکادمی تخصصی کشتی است.


شایان ذکر است، علاوه بر آکادمی تخصصی ورزش کشتی؛ بازسازی میدان راه آهن به شکل گذشته تاریخی خود، بازسازی میدان منیریه، احداث باغ راه شیخ محمدی، احداث اسکان کارگران بازیافت، احداث فروشگاه شهروند در میدان راه آهن، احداث مددسرا، بازسازی میدان قزوین، احداث سوله بازیافت، تجهیز بوستان‌های منطقه به آبگرمکن خورشیدی، احداث سرویس‌های بهداشتی در اماکن عمومی، احداث و بازسازی چاه‌های جذبی، نصب پل مکانیزه عابر پیاده، توسعه و تجهیز سراهای محلات از جمله پروژه‌های شهرداری منطقه 11 در بخش مرکزی شهر تهران برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان این منطقه بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته