دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1399 - 10:50
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

روند کاهشی دما در شمال شرق و شرق کشور/ وضعیت هوای تهران و سایر کلانشهرها پایدار است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روند کاهشی 5 تا 7 درجه‌ای برای شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور پیش‌بینی می‌شود که از فردا آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 525792
4309949.jpg

صادق ضیائیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت هوای کشور در چند روز آینده اظهار کرد: امروز و فردا بارش‌های پراکنده را در سواحل خزر انتظار داریم. همچنین برای شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.


وی تصریح کرد: این روند کاهشی دما که حدود 5 تا 7 درجه خواهد بود از فردا آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ارتباط با وضعیت هوا در سایر نقاط کشور نیز گفت: در اکثر نقاط کشور پدیده خاصی مشاهده نشده و با پایداری هوا مواجه خواهیم بود که همین موضوع می‌تواند با افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرها وضعیت هوا را به ناسالم برای گروه‌های حساس برساند.


ضیائیان در ارتباط با وضعیت هوای تهران هم عنوان کرد: تا فردا صبح شرایط برای انباشت آلاینده‌ها رو آلودگی هوای پایتخت وجود دارد اما برای دو روز آینده وزش باد پیش‌بینی می‌شود که احتمال آلایندگی هوا را کاهش خواهد داد. 


وی افزود: از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده وضعیت هوای تهران در وضعیتی پایدار است و افزایش تردد خودروها می‌تواند هوای تهران را نیز به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس تبدیل کند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب