دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 15:09

حمایت امام جمعه آستارا از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی

امام جمعه آستارا تعامل بین دانشگاه و نهادهای دولتی را در این شهرستان بسیار پراهمیت دانست و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی انجام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار قابل تحسین برشمرد و حمایت خود را از دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.
کد خبر : 52578

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد آستارا و هیات رئیسه این واحد با ابراز خشنودی از توجه مسولان واحد آستارا نسبت به اهمیت ارتقای سطح علمی و گسترش رشته‌ها در مقاطع تکمیلی و اهمیت دادن به مقوله پژوهش در دانشگاه پرداخت.


امام جمعه آستار با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به این موضوع مهم، برای تقویت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس ارزش‌های علمی و دینی و پژهشی در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: ارتقای سطح علمی در نهایت باعث پیشرفت کشور و نظام خواهد شد.
دکتر آزاد خلیلی موسوی سرپرست واحد آستارا با ابراز خرسندی از این دیدار، برنامه‌های خود را در راستای ارتقای فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی و علمی بین دانشجویان و اعضای هیات علمی و شناساندن خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را در سطح شهر برای وی توضیح داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته