دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1399 - 09:17
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر:

منتظران با اتحاد و وحدت زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: منتظران در دوران غیبت باید با استفاده از ظرفیت‌هایی مانند وحدت و اتحاد زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.
کد خبر : 525753
IMG_8193.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، محمدمهدی نادری در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، وحدت را ضرورتی در عصر انتظار دانست و اظهار کرد : منتظران باید به این بلوغ برسند که هر اتفاقی در جبهه حق رخ دهد نباید سبب آسیب به وحدت آنان شود.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، منتظران ظهور امام زمان(عج) باید در دوران غیبت با استفاده از ظرفیت‌هایی مانند وحدت بستر لازم را برای ظهور فراهم کنند.


وی با تأکید بر اینکه باید با هر امری که موجب آسیب به وحدت مسلمانان در زمان غیبت شود، مقابله کرد، افزود:  امام زمان(عج) احیاگر قرآن و سنت بوده و تنها کسی است که در زمان ظهور خود کینه‌ها و کدورت‌های جاهلی را کنار زده و حقیقت را آشکار می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر مشکل جدی مسلمانان امروز را پراکنده بودن آنان برشمرد و گفت: کشمکش‌های قومی، نزاع‌های قبیله‌ای و اختلافات فرقه‌ای عظمت و شوکت مسلمانان را زیر سؤال برده و از طرف دیگر سبب شده تا دشمنان با دامن زدن به این اختلافات به مقاصد شوم خود برسند.


نادری با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) پیامبر وحدت برای مسلمانان سنی و شیعه است، خاطرنشان کرد: پیامبر همواره در سخنان خود مردم را به همبستگی و اتحاد دعوت کرده و رفتارش الفت‌بخش و وحدت‌آفرین بوده است.


تفرقه‌ میان مسلمانان عامل تأخیر ظهور امام زمان(عج)


وی عنوان کرد: یکی از عوامل تأخیر در ظهور تفرقه‌های موجود میان مسلمانان بوده که سبب دوری از حق شده و اگر این تفرقه‌ها برداشته و به مشترکات پرداخته شود، ظهور امام زمان(عج) نزدیک خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر درباره هفته وحدت مطرح کرد: هفته وحدت فرصت خوبی است تا بین مسلمانان و تقریب مذاهب وحدت ایجادشده و اتحاد آنها تقویت شود و این وحدت و اتحاد زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب