دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عبدالله ویسی: بازی سختی مقابل راه‌آهن داریم/ هدفمان کسب سهمیه آسیا است

سرمربی استقلال خوزستان‌ گفت: با چنگ و دندان از جایگاه‌مان در لیگ برتر محافظت می‌کنیم تا مردم خوزستان خوشحال شوند.
کد خبر : 52571

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل راه‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت:‌ «نیم‌فصل در حال به پایان رسیدن است و جدول تقریبا شکل پیدا کرده‌ است. شکل‌گیری جدول باعث حساس‌تر شدن مسابقات می‌شود. برخی برای حفظ جایگاه و برخی برای فرار از ته جدول تلاش می‌کنند. نوع سوم تیم‌هایی هستند که برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند. بازی با راه‌آهن بسیار حساس است و سه امتیاز این مسابقه می‌تواند تغییراتی به وجود آورد. با تمام توان و وجود بازی می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم.»


وی در مورد جایگاه استقلال خوزستان در جدول لیگ و نتایج خوب این تیم در این فصل بیان داشت: «آنها که می‌گویند ما نباید بالای جدول باشیم دلیل‌شان چیست؟ ما هم جزء 16 تیم لیگ هستیم و تلاش‌مان می‌کنیم. همه کارشناسان تیم ما را تأیید کردند. 11 هفته گل نخوردیم و به اکثر تیم‌ها گل زدیم. تیم ما چیزی کم ندارد. باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنیم تا جای‌مان حفظ شود. تیم جوان ما تا به اینجا خوب کار کرده و مردم راضی هستند. با چنگ و دندان از جایگاه‌مان محافظت می‌کنیم تا مردم خوزستان خوشحال شوند.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند، اظهار داشت: «زمانی که سرمربی فولاد بودم با چند جوان جویای نام توانستیم قهرمان شویم. با صبا سهمیه آسیا گرفتم اکنون هم همان اتفاق در حال افتادن است. اگر تا پایان نیم‌فصل جایگاه ما همین باشد در نیم‌فصل دوم به دنبال سهمیه خواهیم بود و تلاش‌مان این است که سهمیه آسیا را بگیریم.»


ویسی در مورد تعطیلات لیگ عنوان کرد: «اگر تعطیلی رسمی در کشور زیاد باشد همه کلافه می‌شوند البته برخی از تعطیلی خوشحال می‌شوند اما در کل این تعطیلات به کل جامعه فوتبال آسیب می‌رساند. در تورنمنتی که 10 ماه طول می کشد هر دو بازی یکبار لیگ تعطیل می‌شود. این مسئله خسته کننده است. ما در لیگ مصدوم نداشتیم اما اینقدر لیگ تعطیل شده که در بازی‌های دوستانه دو سه مصدوم داشته‌ایم. سازمان لیگ باید فکری کند تا تعطیلات لیگ کاهش یابد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب