دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1399 - 22:23
شوکت:

اعتبار تأمین کالاهای اساسی با بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تهاتر نشود

رئیس کانون عالی انجمن‌های کارگران ساختمانی گفت: دولت و مجلس قصد دارند برای تأمین مالی طرح کالاهای اساسی، سهامی را که بابت تهاتر بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی داده‌اند را پس بگیرند.
کد خبر : 525556
اکبر+شوکت.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا اکبر شوکت، رئیس کانون عالی انجمن‌های کارگران ساختمانی کل کشور در واکنش به طرح تأمین کالاهای اساسی خطاب به مجلس و دولت گفت: از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید.


وی گفت: دولت و مجلس قصد دارند برای تأمین مالی طرح کالاهای اساسی، سهامی را که بابت تهاتر بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی داده‌اند را پس بگیرند.


شوکت در ادامه افزود: ما انتظار داشتیم که این مجلس جدید در این شرایط سخت تحریم، تورم، بیکاری و بحران کرونا نانی را در سفره کارگران بگذارند نه اینکه نان خشک کارگران را از سفره اشان بردارند.


رئیس کانون عالی انجمن‌های کارگران ساختمانی کل کشور گفت: در شرایط بحرانی و در جنگ اقتصادی باید روحیه کارگران که سربازان واقعی عرصه تولید و کار و تلاش را تقویت کند نه اینکه بین سربازان و سنگربانان تبعیض قائل شود.چرا دولت و مجلس برای مشترکین صندوق‌های کشوری و لشگری کمک بلاعوض می‌کنند ولی به مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که می‌رسد نه تنها کمک بلاعوض نمی‌کند بلکه می‌خواهد منابع مربوط به متناسب‌سازی مستمری‌های کارگران را ‌برگرداند و همین ۳۲ هزار میلیارد سهامی را که سازمان تأمین اجتماعی واگذار کرده را نیز می‌خواهد پس بگیرد و ما به این موضوع اعتراض جدی داریم و از مجلس یازدهم انتظار نداشتیم.


انتهای پیام/4127


 


انتهای پیام/

برچسب ها: دولت و مجلس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب