دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فداکار در زاهدان عنوان کرد؛

اعمال اصلاحات آیین‌نامه حقوق در احکام فروردین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی/ 4 بسته حمایتی تا پایان سال پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: به‌دنبال این هستیم که آیین‌نامه حقوق و دستمزد تا پایان سال اصلاح و تغییرات و افزایش، فروردین 1400 در احکام کارکنان و استادان اعمال و پرداخت شود.
کد خبر : 525439
IMG-20201024-WA0084.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با حضور محمد‌مهدی‌ فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسا و معاونان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان‌ به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد.


دانشگاه آزاد بدون کمک دولت خدمات زیادی کرده است


فداکار در این جلسه گفت‌: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که بدون کمک دولت توانسته منشأ خدمات ارزنده‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی شود؛ بنابراین نیت ما در سازمان مرکزی بر این است که حرف‌های همکاران را بشنویم و تلاش کنیم‌ تا سطح رفاه و حقوق و دستمزد کارکنان و استادان‌ را افزایش دهیم.


وی افزود: سازمان مرکزی و حوزه معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی به‌دنبال این است که آیین‌نامه حقوق و دستمزد تا پایان سال اصلاح شود و مقرر شده که افزایش حقوق فروردین 1400 در احکام کارکنان و استادان اعمال و پرداخت شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه جزء دانشگاه‌های برتر کشور است، تأکید کرد: شرایط حقوقی دانشگاه باید با سایر دانشگاه‌ها در یک سطح باشد. استادان و کارکنان زحمات اصلی را به دوش می‌کشند و باید این تلاش‌ها به نحو شایسته جبران شود.  



این مسئول گفت: با توجه به شرایط جذب دانشجو در واحدهای‌ دانشگاه آزاد اسلامی، باید با رعایت  بودجه و انضباط مالی  و ایجاد انگیزه میان کارکنان و استادان، تلاش کنیم با استفاده از قابلیت‌ها و فرصت‌های موجود در استان‌ها مشکلات را برطرف کنیم.


فداکار خاطرنشان کرد: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع  در تلاش است تا  پایان سال چهار بسته حمایتی در اختیار کارکنان قرار دهد  و بیمه تکمیلی مناسب برای کارکنان و استادان ایجاد کند.


وی درباره تعاونی مسکن واحد‌های دانشگاهی و پرداخت حق باز‌خریدی و ترمیم چارت گفت: اقدامات مؤثری صورت گرفته که با هماهنگی هیئت‌ امنای استانی باید پیگیری شود.


این مسئول درباره‌ پرداخت حق‌ مرزی به واحدهای دانشگاهی مرزی اظهار کرد: این مورد به‌زودی بررسی و پیگیری می‌شود.


سلطانعلی میر دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان هم در این جلسه توضیحاتی درباره شرایط جمعیتی و دانشجویی استان و اقدامات صورت گرفته برای گسترش دانشگاه و تأسیس پردیس‌های دانشگاهی که نمونه موفق در جذب دانشجو بوده است، ارائه کرد.


هراچ‌ هاکپیان، شهید گمنامی‌ که شناسایی شد


حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و تجدید میثاق‌ با آرمان‌های شهدا و امام(ره) و قرائت فاتحه برای شهید هراچ هاکوپیان شهید گمنامی‌ که به تازگی هویت وی مشخص شده از دیگر برنامه‌های فداکار بود.



 شهید هاکوپیان به تازگی تشخیص هویت شده و به زادگاهش اصفهان انتقال داده شد.


در این مراسم که هیئت رئیسه و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز حضور داشتند، سلطانعلی میر با توضیحاتی درباره‌ شناسایی شهید هراچ هاکوپیان که از سال ۹۲ تا سال ۹۹ در این واحد دانشگاهی آرمیده‌ بود، توضیحاتی داد.


به گزارش آنا، بازدید از دانشکده پزشکی و  آزمایشگاه‌ها و مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از دیگر برنامه‌های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به سیستان و بلوچستان بود.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته