دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌‌وگو با آنا

شهاب‌ کرمی: انزلی امکانات بازی در آسیا را ندارد/ استیلی با حداکثر توان کار می‌کند

هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: باید آنقدر مثمرثمر باشم که بلافاصله پس از اتمام خدمت سربازی‌ام تبدیل به یکی از بازیکنانی شوم که به تیم ملی دعوت شوم.
کد خبر : 52515

شهاب کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نوسان‌های زیادی که ملوان در رقابت‌های این فصل داشته، اظهار داشت: «فکر می‌کنم وقفه‌‌های زیادی که به واسطه بازی‌های ملی در این فصل داشته‌ایم مانع هماهنگی بازیکنان تیم شده‌ است. همین که نسبت به شیوه بازی هم شناخت لازم پیدا می‌کنیم دیدارهای لیگ تعطیلی می‌شود که این موضوع متاسفانه مانع نتیجه‌گیری ما شده‌ است. ما در روز بازی با سایپا به رغم آنکه مستحق پیروزی بودیم نتیجه را واگذار کردیم و به نظرم دلیلش کم بازی کردن بازیکنان تیم درکنار یکدیگر بود.»


وی در مورد دیدار با تراکتورسازی و حساسیت‌های این دیدار 6 امتیازی بیان داشت: «قطعا بازی سختی را پیش‌رو داریم. تراکتور بازیکنان بسیار خوبی دارد و به نظرم جایگاه این تیم باید بالاتر از این رتبه‌ای باشد که الان قرار دارد. حضور بازیکنان قدیمی فولاد نظیر بختیار رحمانی، سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده که همبازیان قدیم خودم هستند، می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی بیافزاید. خوشحالم که آنها را می‌بینم و امیدوارم در این بازی تماشاگرپسند قرعه پیروزی به نام تیم ملوان بیفتد.»


هافبک ملوان در خصوص مشکلات مالی تیم ملوان که یکی از دلایل عدم موفقیت این تیم در هفته‌های اخیر بوده، عنوان کرد: «‌متاسفانه شرایط ملوان از هفته اول خوب نبود و با مشکلات زیادی دست‌و پنجه نرم می‌کردیم. البته من سربازم و توقع مالی ندارم اما از لحاظ امکانات اصلا در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم. ملوان در رقابت‌های این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ است چرا که در هر پستی بازیکنان بسیار خوبی دارد و به پشتوانه آنها می‌تواند برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم امیدوار باشد.»


وی ادامه داد: «‌حضور مدافعان ملی‌پوشی مثل عزت‌الله پورقاز و حسین ماهینی به همراه مازیار زارع و پژمان نوری با تجربه در خط میانی تیم و همچنین مهاجمان آماده‌ای مثل آرش افشین و فرزاد حاتمی در کنار سایر بازیکنان جوان و با انگیزه تیم ما را به یکی از بهترین تیم‌های لیگ تبدیل کرده است اما همانطور که گفتم کمبود امکانات و مشکلات مالی باعث شده‌ است تمرکز بازیکنان تیم درون زمین برهم بخورد و نتوانیم آسوده خاطر به مصاف حریفان برویم. حیف است ملوان به پشتوانه هواداران خونگرمی که دارد، نتواند در رقابت‌های این فصل لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.»


کرمی در مورد مشکلاتی که ملوان برای حضور در آسیا دارد، یادآور شد: «درست است که شهر انزلی امکانات میزبانی از تیم‌های آسیایی را ندارد اما گیلان به واسطه امکانات فراوانی که دارد توانایی حمایت از تیم اول استان خود را دارد و در صورتی که بتوانیم به رقابت‌های آسیایی راه پیدا کنیم بازی‌ها در خارج از این استان منتقل نخواهد شد.»


وی در مورد اینکه چه زمانی تبدیل به بازیکنی می‌شود که در تیم ملی امید حضور داشت و حتی از سوی کی‌روش به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت می‌شد، تصریح کرد: «مشکلاتی که به سبب کارت پایان خدمت سربازی‌ام برایم ایجاد شد بزرگترین تلنگری بود که در طول دوران ورزشی‌ام خوردم. متوجه شدم که با از دست دادن تیم ملی دیگر انگیزه خاصی برای پیشرفت نخواهم داشت. بنابراین در تلاش هستم تا با ارائه بازی‌هایی بهتر از گذشته تبدیل به بازیکنی شوم که فراتر از انتظار باشم. هدفم این است که آن قدر مثمرثمر باشم که بلافاصله پس از اتمام خدمت سربازی‌ام تبدیل به یکی از بازیکنانی شوم که به تیم ملی دعوت شوم.»


کرمی در پایان با اشاره به تلاش‌های زیاد حمید استیلی در موفقیت‌های ملوان خاطرنشان کرد:«سرمربی تیم خداوکیلی خیلی زحمت کشیده‌است تا تیمش موفق شود. استیلی برای حل مسائل مالی بازیکنان و خود تیم حداکثر تلاشش را کرده است. ما در بازی‌هایی که در تهران داشته‌ایم او شرایطی فراهم کرده که تیم بتواند تمرین کند و بدون مشکل به مصاف حریفان برود. ضمن اینکه از لحاظ فنی به شدت در پیشرفت تیم موثر بوده‌است .»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته