دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی:

نیروی انتظامی یاوری همیشگی در برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی است

شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتـه نیـروی انتـظامی در بیانیه تبریکی اعلام کرد: نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم‌های ملی و مناسبت‌های انقلابی است.
کد خبر : 524899
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرارسیدن هفتـهٔ نیـروی انتـظامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:


بسم‌الله الـرحـمن الرحـیـم


هفتهٔ نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآور رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.


هفتۀ نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام‌ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ‌مردان جان‌برکفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.


نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق‌مداری هرچه‌تمام‌تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب، مایهٔ آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه‌های مختلف جامعه باشد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از نیروی انتظامی مقتدر، این جان‌برکفان حافظ امنیت کشور، آنان را یاران صدیق و یاوران باوفا و همیشگی این شورا در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانسته و اطمینان دارد که این نیروی مقتدر و ولایی با فرماندهی هوشمندانه و پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانهٔ فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، پویاتر و کارآمدتر از همیشه، حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود. إن شاءالله.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته