دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1399 - 13:20
معاون سمای ساوه:

مرکز آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت در سمای ساوه راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: درصدد آن هستیم با ایجاد مرکز آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت نیاز جوانان به انواع مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را رفع کنیم.
کد خبر : 524810
IMG_2155.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، جواد نصر در جلسه عمومی کارکنان سمای واحد ساوه با بیان برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه  اظهار کرد: درصدد آن هستیم با ایجاد مرکز آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت نیاز جوانان به انواع مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را رفع کنیم و در این زمینه آماده همکاری با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی هستیم.


وی با بیان امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دانشکده سمای واحد ساوه افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه می‌توان با مدیریت اصولی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات بر بحران‌های اقتصادی فائق آییم.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه درباره همکاری و همفکری کارکنان دانشکده علمی و مهارتی سمای واحد ساوه گفت: این دانشکده با داشتن تعداد هشت مدرسه از پایه پیش‌دبستانی تا دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی دارای بیشترین تعداد کارمند و معلم به‌عنوان نیروی بالقوه است که می‌تواند با تعامل و همفکری علاوه بر توسعه و رشد دانشکده سهم بسزایی در حل مشکلات شهرستان ایفا کند.


نصر با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای برای پیشرفت جوامع عنوان کرد: ازجمله شاخص‌های مهم تمدن اسلامی، نقش محوری اخلاق و معنویات است که با تأسی از پیامبر اسلام به‌عنوان بزرگ‌ترین معلم اخلاق و برخورداری از الگوهای اخلاقی مانند ائمه اطهار علیهم‌السلام که در بدترین شرایط تاریخی بر تعهدات اخلاقی خویش پایداری کرده‌اند، امکان رشد اخلاقی و پیشرفت معنوی برای همه انسان‌ها به‌طور مساوی وجود دارد.


اهداف دانشکده علمی و مهارتی سمای ساوه


وی درباره ارتقای سمای سما به دانشکده مهارت و کارآفرینی مطرح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد با توجه به نیاز صنعت از اهداف دانشکده علمی و مهارتی سما است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه بر اصل تکریم ارباب‌رجوع و در دانشکده سما تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اعتماد بیش‌ازپیش مردم ساوه به مجموعه سما باید با همه  توان خدمت‌رسانی کنیم تا دانشجویان و دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای بتوانند مسیر رشد و ارتقای آموزشی و فرهنگی را در سما ادامه دهند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته