دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1399 - 09:33
در شبکه هفت سیما و در قالب برنامه «سرمایه»؛

نقش رسانه در بازار سرمایه بررسی می‌شود/ از راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری چه می‌دانیم؟

برنامه «سرمایه» این جمعه2 آبان ماه، نقش رسانه در بازار سرمایه را بررسی می کند.
کد خبر : 524727
1364.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه «سرمایه»، رضا خانکی تحلیلگر بازارسرمایه ومدیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری، بهنام صمدی خبرنگار بازار سرمایه و نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه جمعه 2آبان ماه مهمان برنامه «سرمایه» خواهند بود.


در برنامه این جمعه، نقش رسانه در بازار سرمایه، لزومی ورود رسانه‌ها به بازار سرمایه، عملکرد رسانه‌ها در کشورهای توسعه یافته، تشخیص و شکایت از کلاهبرداران را در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی و... با حضور مهمانان برنامه مورد برربحث و بررسی قرار می‌گیرد.


برنامه«سرمایه» راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس،طلا و ... بررسی می‌کند و با نقد و بررسی و شفاف‌سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف،اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار خواهد داد.


برنامه «سرمایه» به تهیه‌کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه‌ها ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب