دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1399 - 09:19
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان:

تکریم خانواده شهدا رسالتی بر دوش مردم و مسئولان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان جایگاه خانواده شهدا را بسیار رفیع عنوان کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا رسالتی بر دوش مردم و مسئولان است.
کد خبر : 524714
57deab51-4265-4b79-afbe-ae1a53052345.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حاشیه حضور در منزل دو نفر از شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی، جایگاه والای شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو را یادآور شد و اظهار کرد: استقلال امروز کشور ما مرهون شهادت‌طلبی جوانان این کشور بوده و اگر ملتی چنین روحیه‌ای را داشته باشد از استقلال برخوردار است.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان جایگاه خانواده شهدا را بسیار رفیع عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا به‌واسطه تربیت و تقدیم چنین فرزندانی بهشت را برای خود تضمین کرده‌اند و تکریم آنها رسالتی بر دوش مردم و مسئولان است.


وی شهدا را مایه افتخار و مباهات دانست و تأکید کرد: شهدای نظام اسلامی با بذل خون خويش اقتدار و عزت را برای ايران اسلامی به ارمغان آورده و موجب شكست دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی شدند.


در این دیدارها از خانواده‌های معظم شهیدان محمود رجایی‌نژاد و سیدابراهیم حسینی که بهمن سال ۸۱ در جریان سقوط هواپیمای سپاه پاسداران به شهادت رسیدند، قدردانی شد.


 


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته